РОЗВИТОК НАВИЧОК ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ХОДІ ЇХ ФАХОВОЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті висвітлюються питання фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, аналізуються проблеми розвитку емоційного саморегулювання студентів в ході їх фахової вокальної підготовки, розглядається специфіка адаптування студентів до емоціогенних умов публічного виступу.
Посилання
Ґоулман Д. Емоційний інтелект. Харків : Видавництво Vivat, 152 с.
Науменко С.І. 2015. Психологія музичної діяльності. Чернівці: ПП «Видавничий дім «Родовід». 2019. 408 с.
Овсянкина Г.П. Музична психологія. Санкт-Петербург: Видавництво «Спілка художників». 2007. 240 с.
Федорчук В. Як стати психологом для себе. Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г. 2018. 252 с.
Фіцула М.М. Вступ до педагогічної професії : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. Тернопіль : Навчальна книга – Богдан. 2007. 168 с.
Цагареллі Ю.А. Психологія музично-виконавської діяльності. Навчальний посібник. Санкт-Петербург : Композитор – Санкт-Петербург. 2008. 368 с.