ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНСТРУМЕНТАЛІСТА-ВИКОНАВЦЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті досліджено проблему формування й розвитку особистості у філософському та психолого-педагогічному аспектах. Визначено принципи формування творчої особистості майбутнього інструменталіста-виконавця. Запропоновано методи творчого розвитку майбутнього інструменталіста-виконавця. Визначено основні форми фахової підготовки, які забезпечують творчий розвиток студента-інструменталіста у вищій школі.
Посилання
Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади : наук. видання. Київ : Либідь, 2003. Кн. 1. 280 с.
Загальна психологія : підручник / за заг. ред. С. Д. Максименка. 2-е вид. Вінниця : Нова Книга, 2004. 702 с.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошук, перспективи : монографія / за ред. І. А. Зязюна. Київ : ВІПОЛ, 2000. 636 с.
Пляченко Т. М. Підготовка майбутнього вчителя музики до роботи з учнівськими оркестрами та інструментальними ансамблями : монографія. Кіровоград : «Імекс-ЛТД», 2010. 428 с.
Соціолого-педагогічний словник / уклад. С. У. Гончаренко, В. В. Радул та ін. ; за ред. В. В. Радула. Київ : ЕксОб, 2004. 304 с.
Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості : підручник. Київ : Міленіум, 2006. 344 с.
Творча особистість – головна мета виховання. Вебсайт. URL : http://osvita.ua.
Теплов Б. М. Проблемы индивидуальных различий. Москва, 1961. 536 с.
Філософія : підручник для вищої школи / за заг. ред. В. Г. Кременя, М. І. Горлача. Харків : Прапор, 2004. 736 с.
Черножук Ю. Г. Психологія творчості : навч. посіб. для студ. пед. ВНЗ. Одеса : Державний заклад ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2010. 182 с.
Maslow A. Motivation and personality. 3rd ed. New York : Harper and Row, 1987. 123 р.