ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Анотація
У статті розглядається проблема необхідності перегляду методів та технологій освітнього процесу початкових класів з інклюзивною формою навчання. Теоретично обґрунтовується доцільність використання проєктного навчання та важливість його реалізації в інклюзивному освітньому середовищі.
Посилання
Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку. Х. : Вид. група «Основа». 2011. 287 с.
Гоголь О. В. Метод проєктів – один із шляхів реалізації компетентнісного підходу в навчанні. [Електронний ресурс] URL: http://klovsky77.com.ua/23-naukova-robota/213-.html
Дубяга С. М. Педагогічні технології в початковій школі: Навчально-методичний посібник для студентіввищих навчальних закладів напряму підготовки «Початкова освіта» / Авт,-укл. С. М. Дубяга. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького. 2015. 160 с.
Концепція Нової української школи. 2016. [Електронний ресурс] URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Марковська М. Спеціальна освіта замість інклюзії. 10 причин, чому нове положення шкодить дітям. 2021. [Електронний ресурс] URL: https://nus.org.ua/articles/spetsialna-osvita-zamist-inklyuziyi-10-prychyn-chomu-nove-polozhennya-shkodyt-dityam/
Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навчальний посібник. Київ: ТОВ «Агенство Україна». 2019. 300 с.
Савчук Л. О. Метод проєктів та його використання в навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
Хващевська О. О. Сучасні педагогічні технології в навчанні молодших школярів. Науковий журнал «Молодий вчений» № 9.2 (49.2). 2017. С. 20–25.