ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ

  • Олена Ігорівна Шаманська Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-2677-8983
Ключові слова: освіта дорослих, Велика Британія, професійне зростання

Анотація

У теперішніх умовах стрімкі зміни, які відбуваються в суспільстві, сприяють процесу уявлення та сприйняття традиційної освіти. При цьому, важливою умовою розвитку економіки є саме неперервна освіта. В той же час, досить важливою проблемою майбутнього спеціаліста є постійне опанування нових знань, особистісний розвиток, професійне зростання, а також вдосконалення протягом життя.

Посилання

Брандибура Ю. Професійна підготовка фахівців з політологіі: досвід Англії та Уельсу: монографія. Львів: ВД: Панорама. 2018. 152 с.

Коваленко С. М., Клочко Л. І. (2015). Особливості сучасних реформ щодо регулювання освіти дорослих в Англії. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 6 (50), 404-413.

Колосова Н. А. Образование взрослых – ключ к ХXI веку / Н. А. Колосова [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://pi.sfedu.ru/university/publish/pednauka/2003_1/03kolosova.htm.

Лук'янова Л. Неперервна освіта впродовж життя: історичний огляд, сучасні реалії / Л. Лук'янова // Науковий вісник Мелітопольського державногопедагогічного університету. Сер : Педагогіка. 2015. № 2. С. 187–192.

Топоркова О. В. Перспективы развития дополнительного образования взрослых в Великобритании в ХХI веке. Известия ВолгГТУ. 2006. № 8. С. 163−165.

Топоркова О. В. Развитие дополнительного образования взрослых в Великобритании : дис. … канд. пед. наук: 13.00.01. Волгоград, 2007. 237 с.

Conaway W. Andragogy : Does One Size Fit All? A Study to Determine the Applicability of Andragogical Principles to Adult Learners of All Ages: Dissert. for the Degree of Doctor of Philosophy. Walden University, 2009. 145 р.

Davies D. Managing change through curriculum innovation (building a Network of Learning: beyond the boundary): Dissert. …for the Degree of Doctor of Philosophy. Middlesex University, 1999. 488 р.

HEFCE publications in 2001 http://webarchive.nationalarchives.gov.uk/2010 0202100434/http://www.hefce.ac.uk/pubs/hefce/2002/02_01.htm.

Jarvis P. Adult and Continuing Education : Theory and Practice / P. Jarvis. London : Routledge, 1995. XV. 302 p.

Jarvis P. Adult Education and Lifelong Learning. Theory and practice. London : Routledge, 2004. 374 р.

Manpower Services Commission. An 'Open Tech' Programme, A Consultative Document Sheffield : MSC, 1981. 17 р.

Medel-Aсonuevo С. Revisiting Lifelong Learning for the 21st Century. UNESCO Institute for Education. 2001. URL: http://www.unesco.org/education/uie/ publications/uiestud28.shtml.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Шаманська, О. І. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 162-166. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-162-166