ПРОФІЛЬНІ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація
Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних теоретичних характеристик понять «профільна школа», «профільна школа з іноземних мов» у закладах загальної середньої освіти. Автором було проаналізовано форми організації та процес навчання профільної школи з іноземних мов (допрофільна школа; нові навчальні програми та нові вимоги до учителів іноземних мов; SMART-studying; інноваційна система оцінювання). Також було досліджено провідну роль та концептуальний вплив допрофільної підготовки (профільна діагностика, профільна орієнтація, інформаційна робота, психологічний супровід) у підготовці майбутніх професіоналів у галузі іноземних мов.
Посилання
(2018). Kontseptsiia profilnoho navchannia v starshii shkoli. [The concept of profile education in senior school]. Kyiv.
(2017). Navchalni prohramy z inozemnykh mov dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv i spetsializovanykh shkil iz pohlyblenym vyvchenniam inozemnykh mov 10 – 11 klasy. [Curricula in foreign languages for secondary schools and specialized schools with in-depth study of foreign languages 10– 11 classes].
Polonska, T. K. (2014). Profilne navchannia inozemnoi movy uchniv starshoi shkoly. [Profile foreign language teaching for high school students]. Kyiv.
(2021). Profilna shkola. [Profile School]. Lviv.
Seitosmanov, A., Fasolia, O., Markhlievski, V. (2019). Starsha profilna shkola: kroky do stanovlennia. [Senior profile school: steps to formation]. Kyiv.
Furt, D. V. (2013). Kontseptualni zasady navchannia anhliiskoi movy na profilnomu rivni. [Conceptual principles of teaching English at the profile level]. Budapest.
Chernionkov Yaroslav. (2021). [The Role of Profile Schools in the Process of Individualization of Professional Training of a Future Teacher of Foreign Languages]. Kropyvnytskyi.