ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ АНЕСТЕЗІОЛОГІВ-РЕАНІМАТОЛОГІВ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Анотація
Неперервна професійна підготовка лікарів анестезіологів-реаніматологів країн Північної Америки є комплексною єдністю, складові якої перебувають у взаємозв’язку і взаємодії. Узагальнення системного, компетентнісного, особистісного, андрагогічного підходів дозволяє виявити і охарактеризувати основні напрями, тенденції розвитку змісту професійної підготовки лікарів анестезіологів-реаніматологів в системі неперервної освіти в країнах Північної Америки.
Посилання
Lisova, S. V. (2015). Problema zabezpechennya yakosti vyshchoyi osvity z pozytsiy systemnoho pidkhodu. Profesiyna pedahohichna osvita: systemni doslidzhennya The problem of malnutrition of food is considered from the position of the systemic approach. [Profesiona pedanonic osvita: systemic dosage]. Zhytomyr.
Lunyachek, V. E. (2013). Kompetentnisnyy pidkhid yak metodolohiya profesiynoyi pidhotovky u vyshchiy shkoli. Publichne upravlinnya: teoriya ta praktyka. [Competence approach as a methodology of professional training in higher education. Public administration: theory and practice].
Sysoyeva, S. O. (2011). Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya doroslykh. [Interactive adult learning technologies].
Subbotyna, O.V. (2006). Formyrovanye kulʹturnoho opyta studentov v muzeynoy obrazovatelʹnoy srede. [Formed cultural experience of students in the museum educational environment]. Kostroma.
Surmyn, YU. P. (2003). Teoryya system y systemnyy analyz. [Systems theory and systems analysis].
Tsekhmister, YA.V. (2002). Teoriya i praktyka doprofesiynoyi pidhotovky uchniv u litseyakh medychnoho profilyu pry vyshchykh navchalʹnykh zakladakh. [Teoriya i praktyka doprofesiynoyi pidhotovky uchniv u litseyakh medychnoho profilyu pry vyshchykh navchalnykh zakladakh].
Khatyushyna, A. A. (2009). Teoryya y praktyka povyshenyya kvalyfykatsyy uchyteley SSHA : na prymere shtata Yuzhnaya Karolyna [Theory and practice of hanging the qualifications of teachers in the United States: the example of the state of South Carolina]. Moskva.
Shandruk, S. I. (2013). Systema profesiynoyi pidhotovky vchyteliv serednʹoyi shkoly u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky. [Systema profesiynoyi pidhotovky vchyteliv serednjoyi shkoly u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky]. Zaporizhzhya.
Combes J.R., Arespacochaga E. Physician Competencies for a 21st Century Health Care System. Journal of Graduate Medical Education. 2012. #4(3). P.401–405.
Day, C., Sachs J. Professionalism, Performativity and Empowerment: Discourses in the Politics, Policies and Purposes of Continuing Practice Development. International Handbook of Continuing Professional Development, 2004. P. 3–32.
International Conference on Education, 38-th session. Geneva, 1981. URL: http://www.ibe.unesco.org/fileadmin/.
Klir, G. J. An Approach to General System Theory. Van Nostrand Reinhold Co., 1969.
Knowles' andragogy: an angle on adult learning. by James Atherton: URL: http://www.learningandteaching.info/learning/knowlesa.htm.