РОЗВИТОК ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку готовності до професійного самовдосконалення у майбутніх педагогів. Висвітлено структуру, мотиви, прийоми та принципи професійного самовдосконалення здобувачів педагогічних спеціальностей. Розкрито та проаналізовано поняття «потенціал професійного самовдосконалення». Розглянуто психологічну природу рефлексії як універсального механізму саморегуляції і саморозвитку особистості.
Посилання
Климов Е. А. Введение в психологию труда: учебник для вузов. М. : Культура и спорт; ЮНИТИ. 1998. 382 с.
Клименко Г. А. Готовность студентов к профессиональному самосовершенствованию как актуальная психолого-педагогическая проблема. // Известия Российского государственного педагогического университета им. А И. Герцена 77 (2008).
Солодовник О. В. Формування готовності майбутніх молодших спеціалістів з медичною освітою до професійного самовдосконалення у процесі фахової підготовки. Рукопис: дис. канд. пед. наук. Житомирський державний універсситет ім. Івана Франка. Житомир. 2017. С. 9–10.
Уличний І. Л. Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 125. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. 2014. С. 211–215.
Черкашина Т. В. Формування внутрішньої культури суб’єкта педагогічної діяльності на засадах самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення / Т. В. Черкашина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки : Збірник наукових праць. К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. № 45(69). С. 155–161.