ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

  • Юлія Юріївна Руденко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3663-6567
Ключові слова: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, функції соціального працівника, підготовка майбутнього соціального працівника, соціалізація, виховання

Анотація

У статті розкрито та проаналізовано поняття «діти-сироти» та «діти, позбавлені батьківського піклування», їх основні проблеми в фізичному, соціальному та культурному розвитку. Розкрито сутність та характерні особливості роботи соціального працівника з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; окреслено реалізацію функцій соціально-педагогічної діяльності.

Посилання

Василенко О. М. Підготовка соціальних педагогів до виховання соціальної відповідальності дітей-сиріт у мікросередовищі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей / О. М. Василенко // Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». Харків, 2016. Вип. 52. С. 79–88.

Доннік М. С. Соціалізація молоді, позбавленої батьківського піклування, у соціальному гуртожитку: навчально-методичний посібник / М. С. Доннік. Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард»», 2015. 288 с.

Закон України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua.

Капська А. Й. Соціальний супровід різних категорій сімей та дітей: навч. посіб. / А. Й. Капська, І. В. Пєша. К. : Центр учбової літератури, 2012. 232 с.

Манохіна І. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування: навчальний посібник / І. В. Манохіна. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. 276 с.

Соціальна педагогіка: словник-довідник / За заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. Вінниця 2009. 542 с.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Руденко, Ю. Ю. (2021). ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 120-124. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-120-124