ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
Анотація
У статті розкрито та проаналізовано поняття «діти-сироти» та «діти, позбавлені батьківського піклування», їх основні проблеми в фізичному, соціальному та культурному розвитку. Розкрито сутність та характерні особливості роботи соціального працівника з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; окреслено реалізацію функцій соціально-педагогічної діяльності.
Посилання
Василенко О. М. Підготовка соціальних педагогів до виховання соціальної відповідальності дітей-сиріт у мікросередовищі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей / О. М. Василенко // Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». Харків, 2016. Вип. 52. С. 79–88.
Доннік М. С. Соціалізація молоді, позбавленої батьківського піклування, у соціальному гуртожитку: навчально-методичний посібник / М. С. Доннік. Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард»», 2015. 288 с.
Закон України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua.
Капська А. Й. Соціальний супровід різних категорій сімей та дітей: навч. посіб. / А. Й. Капська, І. В. Пєша. К. : Центр учбової літератури, 2012. 232 с.
Манохіна І. В. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування: навчальний посібник / І. В. Манохіна. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. 276 с.
Соціальна педагогіка: словник-довідник / За заг. ред. Т. Ф. Алєксєєнко. Вінниця 2009. 542 с.