СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»

Ключові слова: польська мова, мотивація, інтерактивні методи, інформаційно-комунікативні технології, студенти

Анотація

У статті розкрито сутність та зміст поняття «мотивація» з урахуванням традиційних та інноваційних тенденцій у системі вищої освіти України. Описано основні способи підвищення мотивації, серед яких виокремлено формування позитивних настанов та внутрішніх мотивів у процесі навчання польської мови, створення комунікативного середовища, використання інтерактивних методів навчання, використання інформаційно-комунікативних технологій.

Посилання

Арістова Н. О. Формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів вищих навчальних закладів. URL: https://www.researchgate.net/publication/322869236

Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирования личности. Москва: «Мысль», 1976. 158 с.

Боса В. П. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійного навчання. Житомир, 2018. 277 с.

Красноголова І. Б. Формування мотивів учіння студентів у процесі викладання англійської мови: автореф. дис. …канд. пед. наук. Київ, 1999. 22 с.

Орлов Ю. М. Потребностно-мотивационные факторы эффективности учебной деятельности студентов вуза: дис … доктора псих. наук: 19.00.07 – педагогическая психология. Москва, 1984. 525 с. 169.

Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: науково-методичний посібник / за ред. О. І. Пометун. Київ: Видавництво А. С. К., 2004. 192 с.

Рогова Г. В., Рабинович Ф. М., Сахарова Т.Е. Методика обучения иностранным языкам в средней школе. Москва: Просвещение, 1991. 287 с.

Тарнопольський О. Б., Кабанова М. Р. Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі: підручник. Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2019.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Ранюк, О. П. (2021). СПОСОБИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 116-120. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-116-120