ПОЄДНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МЕТОДІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ СПАДЩИНИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ

  • Ірина Володимирівна Мурована Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3504-1657
Ключові слова: хореографія, народно-сценічний танець, педагогічні методи

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання професійної підготовки майбутніх педагогів-виконавців у галузі хореографічного мистецтва. Визначено традиційні та інноваційні методи навчання під час освоєння зразків хореографічної спадщини народно-сценічного танцю в університеті, а також способи їх збереження та розвитку.

Посилання

Голдрич О. Хореографія / О. Голдрич. Львів, 2003. 160 с.

Гусев Г. П. Методика преподавания народно-сценического танца. Упражнения возле станка: учебное пособие для студентов хореограф. фак. вузов культури и искусств. М. : Гуманитар. Узд.центр ВЛАДОС, 2005. 207 с.

Зайцев Є. Основи народно-сценічного танцю / Є. Зайцев. Вінниця: Нова книга, 2007. 416 с.

Колногузенко Б. Види мистецтва хореографії: метод. посібник для підготовки бакалаврів та спеціалістів за фахом «Хореографія» / Б. Колногузенко. Х. : ХДАК, 2009. 140 с.

Телегин А. А. Народно-сценический танец и методика его преподавания / А. А. Телегин. Самара, 2005. 229 с.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Мурована, І. В. (2021). ПОЄДНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МЕТОДІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ СПАДЩИНИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 104-108. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-104-108