ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТОВОГО КОМПОНЕНТУ РОБОЧИХ ПРОГРАМ З МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Ключові слова: професійно-орієнтована комунікативна підготовка, неперервна освіта, зміст навчальної дисципліни, дидактичні принципи, наступність, послідовність, міжпредметна координація

Анотація

У статті виокремлюються ключові принципи формування змістового компоненту робочих навчальних програм з англійської мови професійного спрямування (на прикладі дисципліни «Морська англійська мова»). Стверджується, що саме від якісного навчально-методичного супроводу та від належного відбору змісту навчання з дисципліни залежатиме відповідність фахової підготовки здобувача вищої освіти базовим вимогам роботодавців, а отже і їх конкурентоспроможність на ринку праці.

Посилання

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. Київ: Либідь, 1998. 560 с.

Біла книга національної освіти України / Т. Ф. Алексєєнко та ін.; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Інформаційні системи, 2010. 340 с.

Бойчук В. М. Теоретичні і методичні основи художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04 / Нац. акад. пед. наук. Київ, 2016. 873с.

Гришкова Р. О. Педагогічні засади формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ін-т вищої освіти АПН України. Київ, 2007. 446 с.

Кайдалова Л. Г. Теоретичні та методичні засади неперервної професійної підготовки майбутніх фахівців медичного профілю: дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.04 / Українська інженерно-педагогічна академія. Харків, 2010. 497 с.

Лист Міністерства освіти і науки України до керівників закладів вищої освіти від 09.07.2018. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v-434729-18 (дата звернення 03.04.2019)

Програма з англійської мови для професійного спілкування / Г. Є. Бакаєва та ін. Київ: Ленвіт, 2005. 119 с.

Bolitho R., West R. The Internalization of Ukrainian Universities: the English language dimension: English for Universities Project. Київ: «Видавництво «Сталь», 2017. 134 с.

IMO Model Course 3.17. Maritime English. London: International Maritime Organization (IMO), 2015. 351 p.

International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers. London: IMO, 2011. 357 p.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Мороз, О. Л. (2021). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТОВОГО КОМПОНЕНТУ РОБОЧИХ ПРОГРАМ З МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 100-104. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-100-104