ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
інноваційні технології, ІКТ, система освіти, вчитель комп’ютерних технологій, професійна підготовка
Анотація
Висвітлено основні ідеї та проблеми використання інноваційних технологій у підготовці вчителя комп’ютерних технологій. Розглянуто переваги і недоліки їх упровадження. Проаналізовано попередні дослідження питання використання інноваційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя. Показано основні можливості використання ІКТ, а саме використання соціальних мережевих сервісів у професійній підготовці майбутнього вчителя комп’ютерних технологій.
Посилання
Аман І. С. Хмари тегів / І. С. Аман // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://internet-servisi.blogspot.com/p/tagul.html
Гуревич Р. С. Інформаційно-телеко-мунікаційні технології в навчальному процесі професійних навчальних закладів: досвід, проблеми, перспективи / Р. С. Гуревич // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.vspu.net/ jspui/bitstream/123456789/62/1/002.pdf
Про впровадження нового Державного стандарту в освітній галузі «Технологія» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://svitppt.com.ua/rizne/pro-vprovadzhennya-novogo-derzhavnogo-standartu-v-osvitniy-galuzi-tehn.html
Рудченко О. А. Сервіси Google для освіти / О. А. Рудченко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/servisi-google-dla-osviti-4762.html
Торубара О. М. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій / О. М. Торубара // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mydisser.com/dfiles/09587607.doc
Шахіна І. Ю. Організація освітнього процесу з використанням електронних навчально-методичних комплексів для підготовки фахівців з комп’ютерних технологій / І. Ю. Шахіна // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Том 58. – № 2. – C. 141–154.
Шахіна І. Ю., Медведєв Р. П. Особливості використання соціальних мереж у навчальному процесі та професійній діяльності педагога / І. Ю. Шахіна, Р. П. Медведєв// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Вип. 48 / Редкол. – Київ-Вінниця, ТОВ фірма «Планер», 2017. – C. 182–186.
Шестаковська Н. М. Використання блогу для активізації та оптимізації навчального процесу /Н. М. Шестаковська // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/shestakovska-natalya-mykolajivna-vykorystannya-blohu-dlya-aktyvizatsiji-ta-optymizatsiji-navchalnoho-protsesu.
Гуревич Р. С. Інформаційно-телеко-мунікаційні технології в навчальному процесі професійних навчальних закладів: досвід, проблеми, перспективи / Р. С. Гуревич // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.vspu.net/ jspui/bitstream/123456789/62/1/002.pdf
Про впровадження нового Державного стандарту в освітній галузі «Технологія» // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://svitppt.com.ua/rizne/pro-vprovadzhennya-novogo-derzhavnogo-standartu-v-osvitniy-galuzi-tehn.html
Рудченко О. А. Сервіси Google для освіти / О. А. Рудченко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/servisi-google-dla-osviti-4762.html
Торубара О. М. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій / О. М. Торубара // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mydisser.com/dfiles/09587607.doc
Шахіна І. Ю. Організація освітнього процесу з використанням електронних навчально-методичних комплексів для підготовки фахівців з комп’ютерних технологій / І. Ю. Шахіна // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Том 58. – № 2. – C. 141–154.
Шахіна І. Ю., Медведєв Р. П. Особливості використання соціальних мереж у навчальному процесі та професійній діяльності педагога / І. Ю. Шахіна, Р. П. Медведєв// Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Вип. 48 / Редкол. – Київ-Вінниця, ТОВ фірма «Планер», 2017. – C. 182–186.
Шестаковська Н. М. Використання блогу для активізації та оптимізації навчального процесу /Н. М. Шестаковська // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://timso.koippo.kr.ua/hmura12/2016/10/16/shestakovska-natalya-mykolajivna-vykorystannya-blohu-dlya-aktyvizatsiji-ta-optymizatsiji-navchalnoho-protsesu.
Опубліковано
2019-07-28
Як цитувати
Шахіна, І. Ю. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 144-150. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/109
Розділ
Статті