ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Анотація
Статтю присвячено розкриттю сутності компетентнісного підходу та теоретичним засадам його реалізації в навчально-виховному процесі. Акцентовано увагу на необхідності та перевагах впровадження компетентісного підходу в умовах модернізації системи вищої освіти, яка сприяє підготовці майбутніх фахівців на рівні міжнародних стандартів та реалізації концепції гуманістичної освіти.
Посилання
Derzhavni standarty profesiynoyi osvity : teoriya i metodyka : monohrafiya. (2002). [State standards of professional education : theory and methodology: a monograph]. Khmelʹnytsʹkyy.
Dubasenyuk, O. A. (2011). Kontseptualʹni pidkhody do profesiyno-pedahohichnoyi pidhotovky suchasnoho pedahoha. [Conceptual approaches to professional and pedagogical training of a modern teacher]. Zhytomyr.
Kovalʹ, L. V. (2009). Profesiyna pidhotovka maybutnikh uchyteliv pochatkovoyi shkoly : tekhnolohichna skladova. [Professional training of future primary school teachers: technological component]. Donetsʹk.
Lebedev, O. Ye. (2004). Kompetentnostnyy podkhod v obrazovanii. Shkol'nyye tekhnologii.[Competence approach in education. School technologies].
Nahach ,M. V. (2008). Pidhotovka maybutnikh uchyteliv u shkolakh profesiynoho rozvytku v SSHA.[Training future teachers in vocational development schools in the United States].
Parashchenko, L. I., (2004). Tekhnolohiya formuvannya klyuchovykh kompetentnostey u starshoklasnykiv. [Technology of the high school students’ key competencies formation : practical approaches].
Petruk, V. A. (2008). Teoretiko-metodichni zasadi formuvannya bazovih profesiynih kompetentnostey u maybutnih fahivtsiv tehnichnih spetsialnostey. [Theoretical and methodological principles of forming the basis professional competences for Of the future specialists of technical specializations]. Kyiv.
Selevko, G. (2004). Kompetentnosti i ikh klassifikatsiya. [Competences and their classification].
Khutorskoy, A. V. (2002). Klyuchevyye kompetentsii i obrazovatel'nyye standarty. [Key competencies and educational standards].