ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В ПЕРІОД ЕПІДЕМІОЛОГІЧНИХ ЗАХОДІВ

  • Світлана Вікторівна Донченко Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0001-8992-2252
  • Галина Георгіївна Найдьонова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-9472-6704
  • Ганна Віталіївна Омельченко Київський національний університет технологій та дизайну https://orcid.org/0000-0002-7876-8357
Ключові слова: здобувач освітніх послуг, освітнє середовище, дистанційне навчання, локдаун, системний підхід, метод аналогії.

Анотація

У пропонованій статті проаналізовано проблеми, які виникли під час переведення роботи навчальних закладів в режим вимушеного дистанційного навчання у зв’язку з введенням в країні епідеміологічних заходів пов’язаних з розповсюдженням COVID-19 та розглянуто особливості організації освітнього процесу в таких умовах. Запропоновано вирішення актуального завдання щодо підвищення якості надання освітніх послуг в умовах дистанційної форми навчання проводити з застосуванням системного підходу до створення комплексного забезпечення за аналогією до ефективно організованих промислових систем.

Посилання

Найбільші українські канали запустять телеуроки для школярів на карантині [Електронний ресурс] / Сайт ESPRESO.TV. URL: https://espreso.tv/news/2020/03/21naybilshi_ukrayinski_kanaly_zapustyat_teleuroky_dlya_shkolyariv_na_karantyni

Тритижневий карантин запроваджується у всіх закладах освіти [Електронний ресурс] / Сайт ukrinform. ua. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/2894255-tritiznevij-karantin-zaprovadzuetsa-u-vsih-zakladah-osviti-mon.html

Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації / А. Лотоцька, О. Пасічник. Київ: МОН України, 2020. 71 с.

Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році (вища, фахова передвища освіта, наукові установи) / Лист міністерства освіти і науки України № 1/9-493 від 31 серпня 2020 р.

Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році / Лист міністерства освіти і науки України № 1/9-495 від 31 серпня 2020 р.

Щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році (професійно-технічна освіта) / Лист міністерства освіти і науки України № 1/9-507 від 03 вересня 2020 р.

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти / Затверджено МОН наказом № 1115 від 08 вересня 2020 року.

Про деякі питання забезпечення дистанційного навчання здобувачів повної загальної середньої освіти у 2020–2021 роках. Наказ МОН № 1315 від 26 жовтня 2020р.

Щодо організації дистанційного навчання / Лист міністерства освіти України № 1/9-609 від 02 листопада 2020 р.і науки

Про тимчасові зміни в організації освітнього процесу / Лист МОН від 12.10.2020 №1/9-576.

Деревянко Б. В. Щодо визначення понять «надання освітніх послуг» та «надання послуг у сфері освіти» / Б. В. Деревянко // Вісник Запорізького юридичного інституту Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. 2011. № 4 (57). С. 92–109.

Лобач Н. В. Освітнє середовище як засіб формування інформаційно-аналітичної компетен-тності студентів / Н. В. Лобач // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної та технологічної освіти. 2014. Випуск 5. С. 42–46.

Губська Г. В. Ретроспективний аналіз поняття та явища «віртуальний освітній простір» в контексті реалізації міжнародної освітньої діяльності = A retrospective analysis of the term and phenomenon of «virtual educational space» in the context of implementing of international educational activities / Г. В. Губська // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers. Київ: «Вид-во «Гілея»», 2019. Вип. 10 (1–2). С. 35–44.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Донченко, С. В., Найдьонова, Г. Г., & Омельченко, Г. В. (2021). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В ПЕРІОД ЕПІДЕМІОЛОГІЧНИХ ЗАХОДІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 66-71. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-66-71