МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
Обгрунтовано актуальність проблеми формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи і необхідність застосування методологічних підходів щодо її дослідження як сукупності вихідних настанов наукового пошуку. Виокремлено низку методологічних підходів, як-от: компетентнісний, системний, синергетичний, праксеологічний, аксіологічний, інтегративний.
Посилання
Араб-Оглы Э. А., Аверинцев С. С., Ильичев Л. Ф. (Ред.) Философский энциклопедический словарь. Москва: Энциклопедия. 1989. 381 с.
Блауберг И. В., Э. Г. Юдин. Становление и сущность системного подхода. М. : Наука, 1973. 158 с.
Грицанов А. А. (Глав. ред.). Всемирная энциклопедия философии: Философия ХХ века. Москва: АСТ. 2001. 419 с.
Петров А. Основные концепты компетентностного подхода как методологической категории. Alma mater. 2005. №2. С. 54–58.
Ткаченко М. В. Формування підприємницької компетентності фахівців ресторанного господарства: методичні рекомендації. Одеса: ТОВ «Зовнішрекламсервіс». 2015. 291 с.