МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Тетяна Юріївна Бортнюк Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» https://orcid.org/0000-0001-9673-1366
Ключові слова: майбутній учитель, методологічний підхід, науковий пошук, підприємницька компетентність, початкова школа, формування

Анотація

Обгрунтовано  актуальність проблеми формування  підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи і необхідність застосування методологічних підходів  щодо її дослідження як сукупності вихідних настанов наукового  пошуку. Виокремлено низку методологічних підходів, як-от: компетентнісний, системний, синергетичний, праксеологічний, аксіологічний, інтегративний.

Посилання

Араб-Оглы Э. А., Аверинцев С. С., Ильичев Л. Ф. (Ред.) Философский энциклопедический словарь. Москва: Энциклопедия. 1989. 381 с.

Блауберг И. В., Э. Г. Юдин. Становление и сущность системного подхода. М. : Наука, 1973. 158 с.

Грицанов А. А. (Глав. ред.). Всемирная энциклопедия философии: Философия ХХ века. Москва: АСТ. 2001. 419 с.

Петров А. Основные концепты компетентностного подхода как методологической категории. Alma mater. 2005. №2. С. 54–58.

Ткаченко М. В. Формування підприємницької компетентності фахівців ресторанного господарства: методичні рекомендації. Одеса: ТОВ «Зовнішрекламсервіс». 2015. 291 с.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Бортнюк, Т. Ю. (2021). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 63-66. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-63-66