ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МНОГОЧЛЕНИ»
Анотація
Помилки учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення математики є важко переборною перешкодою до успішного засвоєння навчального матеріалу. Ми пропонуємо акцентувати увагу на превентивній діяльності з попередження та недопущення таких помилок. У статті розглянуто методичні особливості роботи з попередження типових помилок учнів у процесі вивчення алгебри, зокрема, під час вивчення теми «Многочлени».
Посилання
Благодир Л. А. Превентивна діяльність під час навчання школярів математики. Математика в рідній школі. 2014. № 2. С. 16–20.
Сиротюк А. Л. Природосообразность обучения: дифференцированный или холистический подходы? Народное образование. 2005. №1. С. 117–124.
Швець В. О., Благодир Л. А. Формування вмінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики. Вища освіта України №3 (46). 2012. Т. 2. С. 38–46.