ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МНОГОЧЛЕНИ»

  • Людмила Андріївна Благодир Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0003-3730-6049
  • Віра Олексіївна Колмакова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0001-5414-0939
Ключові слова: учні, типові помилки, попередження, методичні прийоми

Анотація

Помилки учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення математики є важко переборною перешкодою до успішного засвоєння навчального матеріалу. Ми пропонуємо акцентувати увагу на превентивній діяльності з попередження та недопущення таких помилок. У статті розглянуто методичні особливості роботи з попередження типових помилок учнів у процесі вивчення алгебри, зокрема, під час вивчення теми «Многочлени».

Посилання

Благодир Л. А. Превентивна діяльність під час навчання школярів математики. Математика в рідній школі. 2014. № 2. С. 16–20.

Сиротюк А. Л. Природосообразность обучения: дифференцированный или холистический подходы? Народное образование. 2005. №1. С. 117–124.

Швець В. О., Благодир Л. А. Формування вмінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики. Вища освіта України №3 (46). 2012. Т. 2. С. 38–46.

Опубліковано
2021-12-28
Як цитувати
Благодир, Л. А., & Колмакова, В. О. (2021). ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОМИЛОК УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МНОГОЧЛЕНИ». Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (200), 53-58. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2022-1-200-53-58