РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЗА ІНТЕГРАТИВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖАХ
Анотація
В статті розглянуто результати педагогічного експерименту з визначення ефективності розробленої методики навчання інтегративного професійно спрямованого курсу фізики у медичних коледжах передвищої фахової освіти. У повсякденну медичну практику входять нові діагностичні та лікувальні методики: позитрон-емісійна томографія, магнітно-резонансна томографія, електронний парамагнітний резонанс, доплерографія, лапароскопічна та лазерна хірургія. Все це потребує від студентів як базових фізико-математичних знань так актуалізації сучасних медичних проблем. До них насамперед відносяться розробка методів візуалізації у професійній діагностиці, використання методів ядерної фізики, розвитку радіаційної медицини тощо. В цілому різниця коефіцієнтів успішності вивчення елементів фізичних знань в експериментальних і контрольних груп рівна Δd = Kзе – Kзк = 31,16 %, що свідчить про ефективність запроваджених інновацій.
Посилання
Бугайов О.І., Горбунцова Л.Г., Савченко В.І. Квантова фізика. Дидакт. матеріал. К.: Рад. шк., 1988. 87 с.
Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики. К. : Рад. шк., 1990. 208 с.
Куликовський С. Теорія відносності. Фізика та астрономія в школі. 2007. № 1. С. 44-48.
Мендельсон К.К. Історія c. Американський фізичний журнал 74 (11), 2006. С.995–997.
Садовий М.І., Трифонова О.М. Історія фізики з перших етапів становлення до початку ХХІ століття: [навч. посібн. для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.]. Кіровоград : ПП «ЦОП «Авангард», 2013. [2-ге вид. переробл. та доп.] 436 с.
Стейчел Дж.Дж. Ейнштейн від «B» до «Z» - Том 9 досліджень Ейнштейна. Спрингер, 2002. с. 226. ISBN 0-8176-4143-2.
Трифонова О.М. Структурно-логічний підхід до удосконалення викладання фізики атома і атомного ядра. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2014. Вип. 60. С. 225-230.
Харріс Дж. У. Довідник з фізики. Спрингер, 2002. с. 499. ISBN 978-0-387-95269-7.