ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

  • Віталій Васильович Дубовик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0003-0717-4719
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, засоби навчання, електронний підручник, лінійна алгебра, майбутні учителі математики, освітній процес

Анотація

У роботі висвітлено актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання майбутніх учителів математики. Описано окремі підходи до трактування поняття «електронний підручник». Охарактеризовано основні фактори, які сприяють впровадженню електронних підручників у процес навчання лінійної алгебри. Висвітлено особливості структури та методичні аспекти використання електронного підручника «Лінійна алгебра. Частина І» під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів, зокрема описано особливості подання навчального матеріалу в поєднанні із мультимедійним контентом: картинками, анімаціями, навчальними відеороликами, аплетами Geogebra. Наведено методичні особливості використання електронного підручника під час лекційних, практичних занять та під час самостійного опрацювання студентами навчального матеріалу. Розкрито переваги використання електронних підручників з лінійної алгебри над друкованими виданнями. Охарактеризовано недоліки використання електронних підручників в освітньому процесі та наведено можливі шляхи для їх усунення.

Посилання

Вембер В.П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.02. Київ, 2008. 20 с.

Вембер В.П. Навчально-методичні вимоги до електронного підручника. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. 2006. № 4 (11). С. 50–56.

Гризун Л.Е. Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.09. Харків, 2002. 20 с.

Дубовик В.В. Електронні посібники як засіб навчання лінійної алгебри. Фізико-математична освіта. 2017. Вип. 4 (14). С. 166-169.

Про затвердження Положення про електронний підручник: Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 травня 2018 р. № 440. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0621-18 (дата звернення: 19.04.2021)

Ястребов М.І., Полях О.О. Електронний підручник – компонент сучасного освітнього середовища. Вісник Національного технічного університету України «КПІ». Серія – Радіотехніка. Радіоапаратобудування. 2010. № 40. С. 161-164.

Gauss-Jordan - Latest – GeoGebra. URL: https://www.geogebra.org/m/v2daxnv2 (дата звернення: 19.04.2021).

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Дубовик, В. В. (2021). ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 235-238. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-235-238