ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У статті проаналізовано використання інформаційних технологій при навчанні математичних дисциплін. Зокрема, встановлено, що на тлі глобалізаційних світових процесів відбувається зростання конкуренції на ринку дистанційних освітніх послуг. Це зумовлює необхідність реформування вітчизняної системи вищої освіти, стимулювання університетів активно використовувати методики навчання, засновані на застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій навчання. У статті розглянуто переваги та недоліки дистанційної освіти при навчанні математичних дисциплін, підкреслено необхідність урахування трьох основних аспектів розвитку дистанційної освіти: постійного розвитку змісту і методів навчання, їх впливу на розвиток особистості і, як результат, – впливу на розвиток соціокультурного середовища закладів вищої освіти.
Посилання
Про затвердження Положення про дистанційне навчання: Наказ МОН України від 25.04.2013 № 466 URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13. (дата звернення 17.04.2021).
Кудзіновська І., Трофименко М., Трофименко В. Використання прикладних задач професійного спрямування при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., Том IX: синергія в розвитку науки та освіти.- 16 листопада 2020 р.: тези доп. Конін Ужгород - Херсон - Київ: Посвіт, 2020. С. 147–149.
Quendler E., Lamb M. Learning as a lifelong process-meeting the challenges of the changing employability landscape: competences, skills and knowledge for sustainable development. International Journal of Continuing Engineering Education and Life Long Learning. № 26.3. 2016. р. 273-293.
Lastivka І.О., Trofymenkо V.I.. Higher mathematics. Probability Theory. Random variables: Method Guide to self study/ compiles : К.: NАU, 2019. 44 p.