ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
Анотація
У статті розглядаються основні причини зменшення інтересу учнів до вивчення німецької мови та зниження мотивації, що є негативним явищем. На основі опрацьованого фактичного матеріалу проаналізовано загальні тенденції до покращення та удосконалення шляхів, методів та прийомів підвищення мотивації учнів основної та старшої школи до вивчення німецької мови.
Зокрема, встановлено зв'язок між мотивацією та процесом засвоєння іноземної мови, розглянуто оптимальні форми організації навчальної діяльності учнів під час роботи з лексичним матеріалом, у процесі вироблення та удосконалення навичок читання, аудіювання, усного мовлення та письма.
Посилання
Борисова З. С., Смолина Л. П. Некоторые пути развития интереса учащихся к изучению иностранного языка. Иностранные языки в школе. 1990. – № 3. – С. 40–43.
Златогорская Р. Л. Привитие учащимся интереса к изучению иностранного языка. М.: Государственное учебно-педагогическое издательство Министерства просвещения РСФСР. – 1959. – 75 с.
Ительсон Е. И. Об отношении учащихся к иностранному языку как к учебному предмету. Иностранные языки в школе. 2010. – № 8 «Золотые страницы», выпуск 2. – С. 73–77.
Коростелев В. С., Пассов Е. И., Кузовлев В. П. Принципы создания системы коммуникативного обучения иноязычной культуре. Иностранные языки в школе. 1988. – № 2. – С. 40–45.
Кучма М.О. Мотивація вивчення іноземної мови сучасними старшокласниками. Іноземні мови. 1999. – № 1. – С. 3–4.
Кушмар Л. В. Мотивація як необхідна складова опанування дисципліни «Англійська мова (за професійним спрямуванням)». Іноземні мови. 2017. – № 2. – С. 34 – 38.
Тригуб І. П. Мотивація студентів як один із основних факторів успішної професійної підготовки / І. П. Тригуб // [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ст.: http://naub.oa.edu.ua/2014/motyvatsiya-studentiv-yak-odyn-iz-osnovnyh-faktoriv-uspishnoji-prifesijnoji-pidhotovky/.
Шалаєва Г. В. Деякі аспекти мотивації вивчення іноземних мов студентами-медиками / Г. В.Шалаєва // [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ст.: http://www.rusnauka.com/39_VSN_2014/Philologia/3_182620.
Krück, Brigitte. Führende Rolle des Lehrers und Entwicklung der Motivation. Fremd-sprachenunterricht. 1985. – № 29. – S. 280–288.
Walter, Brigitte. Entwicklung der Lernmotivation durch Nutzen aktueller Interessen der Schüler. Fremdsprachenunterricht. 1983. – № 27.