АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ

  • Наталія Богданівна Сокульська Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-3425-5517
  • Роман Анатолійович Ковальчук Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0002-2522-7901
  • Віктор Федорович Кмін Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного https://orcid.org/0000-0003-1141-1959
Ключові слова: підготовка військових спеціалістів, дистанційне навчання, платформи дистанційного навчання, впровадження, аналіз

Анотація

В даній статті аналізуються результати дистанційного навчання здобувачів вищої військової освіти заочної форми навчання. Воно (дистанційне навчання) відбувалось з використанням інструментів віртуального середовища дистанційного навчання MOODLE Міністерства Оборони України. Результати вивчення (виконання запланованих діяльностей) предметів «Основи теплотехніки» та «Вища математика», а також складання іспитів із згаданих дисциплін дало підґрунтя для проведення аналізу щодо якості засвоєння матеріалу. Варто зауважити, що можливістю навчатись та складати звітність дистанційно користувались в середньому 60% слухачів Гістограма отриманих результатів іспитів з дисциплін математичного циклу свідчить про схожість графіка розподілу балів до графіка нормального розподілу. При цьому не спостерігалося різкого збільшення крайніх результатів. В поєднанні дані результати можуть свідчити про те, що слухачі групи виконували роботи, користуючись своїми знаннями та навичками в більшій мірі, аніж «підказками» інтернет-мережі, що можна трактувати, як позитивний результат дистанційного навчання.

Посилання

Інформаційно-аналітична довідка про результати опитування щодо стану використання технологій дистанційного навчання у закладах вищої освіти України. Державна служба якості освіти України. 2020. URL: http://www.sqe.gov.ua/images/materials/опитування/зво/Опитування_дистанційне%20навчання_ЗВО.pdf/ (дата звернення 10.04.2021)

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Сокульська, Н. Б., Ковальчук, Р. А., & Кмін, В. Ф. (2021). АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (198), 156-159. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-198-156-159