АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВИХ ФАХІВЦІВ
Анотація
В даній статті аналізуються результати дистанційного навчання здобувачів вищої військової освіти заочної форми навчання. Воно (дистанційне навчання) відбувалось з використанням інструментів віртуального середовища дистанційного навчання MOODLE Міністерства Оборони України. Результати вивчення (виконання запланованих діяльностей) предметів «Основи теплотехніки» та «Вища математика», а також складання іспитів із згаданих дисциплін дало підґрунтя для проведення аналізу щодо якості засвоєння матеріалу. Варто зауважити, що можливістю навчатись та складати звітність дистанційно користувались в середньому 60% слухачів Гістограма отриманих результатів іспитів з дисциплін математичного циклу свідчить про схожість графіка розподілу балів до графіка нормального розподілу. При цьому не спостерігалося різкого збільшення крайніх результатів. В поєднанні дані результати можуть свідчити про те, що слухачі групи виконували роботи, користуючись своїми знаннями та навичками в більшій мірі, аніж «підказками» інтернет-мережі, що можна трактувати, як позитивний результат дистанційного навчання.
Посилання
Інформаційно-аналітична довідка про результати опитування щодо стану використання технологій дистанційного навчання у закладах вищої освіти України. Державна служба якості освіти України. 2020. URL: http://www.sqe.gov.ua/images/materials/опитування/зво/Опитування_дистанційне%20навчання_ЗВО.pdf/ (дата звернення 10.04.2021)