ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
В статті пропонуються шляхи удосконалення процесу підготовки вчителів трудового навчання та технологій під час вивчення технічних дисциплін за рахунок проблемних методів. Проаналізовано понятійний апарат проблеми, запропоновано деякі аспекти використання проблемного навчання в процесі вивчення майбутніми вчителями трудового навчання та технологій модуля «Обробка конструкційних матеріалів» дисципліни «Основи виробництва та матеріалознавство».
Посилання
Кудрявцев В.Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. М.: Знание, 1991. 80 с.
Лернер И. Проблемное обучение. М.: Знание, 1980. 96 с.
Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. М., 1972. 392 с.
Махмутов М. Теория и практика проблемного обучения. Казань: Таткнигоиздат, 1972. 365 с.
Peregudova Valentyna. Visualization technology in the training of a teacher of labor education. Innovative approaches to ensuring the quality of education, scientific research and technological processes. Multi-authored monograph, Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts Katowice School of Technology. Edited by Magdalena Gawron-Łapuszek Yana Suchikova. Monograph 43. 2020. P. 423-429.
Ситаров. В. Теория обучения. Теория и практика. М.: Юрайт, 2016. 447 с.
Ящерицин П. Теория резания. Физические и тепловые процессы в технологических системах. Минск, 1990. 510 с.