БІЛІНГВАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
Статтю присвячено проблемі вдосконалення підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін шляхом впровадження білінгвального навчання як наслідку інтернаціоналізації та глобалізації. На основі вивчення науково-педагогічної та методичної літератури проведено ретроспективний аналіз поняття «білінгвальне навчання», розкрито методичні особливості ефективного впровадження білінгвального навчання майбутніх учителів природничих дисциплін
Посилання
Верещагин Е.М. Вопросы теории речи и методики преподавания иностранных языков. Москва : Изд-во Моск. уни-та, 1969. с. 38-45.
Салехова Л.Л. Дидактическая модель билингвального обучения математике в высшей педагогической школе: дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.01 - Казань, 2008. 447 с.
Смирнова З. М. Англо-русское билингвальное пособие по физике. М. : КДУ, 2008.
Сорочкина Н.Е. Интегративная модель билингвального обучения в современной российской школе: дисс. канд. пед. Наук: 13.00.01. Великий Новгород, 2000. 228 с.
Ширин А.Г. Билингвальное образование в отечественной и зарубежной педагогике: автореф. дис. на соиск. науч. степени д-ра пед. наук.: 13.00.01. Великий Новгород, 2007. 54 с.
Kaplan R.B. The Oxford Handbook of Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press, 2004.
Mesthrie R. Concise Encyclopedia of Sociolinguistics. Oxford: Elsevier Press, 2001.
Romaine S. Language in Society: An Introduction to Sociolinguistics (2nd edition). Oxford: Oxford University Press, 2000.