СИСТЕМНЕ ЗАСВОЄННЯ СИНТАКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ВИДІВ ВПРАВ
Анотація
Впровадження на уроках української мови системи усних та письмових вправ, інтерактивних технологій навчання сприяє формуванню в кожного учня життєвих компетентностей: комунікативних, інформаційних, соціальних, самореалізації та саморозвитку. Така діяльність школярів вирішує якість навчально-виховного процесу, сприяє кращому засвоєнню синтаксичного матеріалу, спонукає до наукових досліджень тощо.
Посилання
Дорошенко С. І. Складні безсполучникові конструкції в сучасній українській мові. Х. : Вища шк., 1987. 152 с.
Караман С. О. Методика навчання української мови в гімназії. С. О. Караман. К. : Ленвіт, 2000. 272 с.
Мельничайко В. Аспекти лінгвістичного аналізу художнього тексту / В. Мельничайко // Дивослово. 1999. № 9. С. 11–15.
Мельничайко В. Я. Творчі роботи на уроках української мови: посібник для вчителя / В. Я. Мельничайко. К. : Рад. шк., 1984. 223 с.
Методика навчання рідної мови в середніх навчальних закладах: підручник для студентів філологів / [за ред. М. І. Пентилюк]. К. : Ленвіт, 2000. 264 с.
Плиско К. М. Синтаксис української мови. К. М. Плиско. Х. : Основа, 1998. 149 с.
Слинько І. І. Синтаксис сучасної української мови: Проблемні питання: навчальний посібник / І. І. Слинько, Н. В. Гуйванюк, М. Ф. Кобилянська. К. : Вища школа, 1994. 670 с.
Філіпенко А. С. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій: навчальний посібник / А. С. Філіпенко. К. : Академвидав, 2005. 208 с.
Шульжук К. Ф. Складні багатокомпонентні речення в українській мові. К. Ф. Шульжук. К. : Вища шк., 1989. 181 с.