СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті розкрито специфіку формування громадянської культури майбутніх учителів іноземної мови з психолого-педагогічних позицій. Встановлено, що цей процес здійснюється шляхом цілеспрямованого розвитку складної цілісної (соціокультурної) динамічної системи професійної підготовки, яка включає створення сприятливих умов для формування громадянської культури майбутнього фахівця і сприяє набуттю соціальної зрілості і громадянського досвіду, формуванню його професійної позиції і громадянського становлення як свідомо активної особистості, що є суб'єктом і головним елементом даної системи.
Посилання
Брунер Дж. Психология познания. За пределами непосредственной информации / пер. с англ. К. И. Бабицкого. Москва : Прогресс, 1977. 412 с.
Миханова О. П. Формирование и развитие универсальных компетенций студентов вуза в процессе обучения иностранному языку (на примере неязыковых специальностей) : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01. Пенза, 2008. 204 с.
Морозова В. С. Формирование готовности будущего учителя иностранного языка к реализации культурологического подхода в обучении : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Калуга, 2003. 214 с.
Морозова Т. Л. Педагогические условия совершенствование обучения студентов аутентичными средствами (на примере преподавания иностранного языка) : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01; 13.00.08. Липецк, 2006. 190 с.
Осова О. О. Дидактичні засади навчання іноземних мов студентів філологічних спеціальностей із застосуванням технологічних інновацій : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.09. Харків, 2020. 571 с.
Тимофеев А. В. Билингвальная модель профессиональной подготовки будущего учителя иностранного языка : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Сочи, 2002. 223 с.
Туласынова Н. Ю. Развитие критического мышления студентов в процессе обучения иностранному языку : дис. … канд. пед. наук : 13.00.01. Якутск, 2010. 203 с.
Шакирова Т.И. Формирование качеств у студентов вуза в процессе обучения иностранному языку : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Калуга, 2012. 213 с.
Шумакова О. А. Формирование индивидуальной стратегии профессиональной деятельности учителя иностранного языка в процессе его подготовки в вузе : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Москва, 2006. 223 с.
Harmer J. The Practice of English Language Teaching. Harlow : Pearson Education Limited, 2001. 371 p.