НАВЧАННЯ ІНТЕРАКЦІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ

  • Світлана Володимирівна Щербина Центральноукраїнський національний технічний університет https://orcid.org/0000-0003-2729-4267
  • Ірина Олексіївна Головко Центральноукраїнський національний технічний університет
  • Ольга Миколаївна Гавриленко Центральноукраїнський національний технічний університет https://orcid.org/0000-0003-4653-8183
Ключові слова: комунікативна компетенція, інтеракція, комунікативно-орієнтований підхід, мовленнєві завдання, комунікативні ситуації

Анотація

У статті розглядаються важливі питання активізації процесу навчання комунікативної компетенції. Також вивчається процес комунікації іноземною мовою, як надзвичайно складне явище, що виходить далеко за межі лінгвістичного аналізу. У статті акцентується увага на принципових положеннях комунікативно-орієнтованого навчання з використанням сучасних методів та засобів формування у студентів комунікативної компетенції.

Посилання

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе. Контекстный подход. М. : Высшая школа, 1991. 187 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. Київ: Ленвіт, 2003. 261 с.

Козак С. В. Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту: Автореферат дис… канд. пед. наук. Одеса. 2016. 20 с.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підручник / Ніколаєва С. Ю. та ін. Київ: Ленвіт, 1999. 319 с.

Пасов Е. И. Основы обучения иностранным языкам: уч. пособие. М. : Рус.язык, 1977. 216 с.

Скалкин В. Л. Обучение диалогической речи. Київ: Радянська школа, 1989. 245 с.

Тарнопольский О. Б. Методика обучения английскому языку на первом курсе технического вуза: уч. пособие. Київ: Вища школа, 1989. 312 с.

Hymes D. On Communicative Competence. Sociolinguistics. /ed. by B.Pride and J.Holmes. London: 1974. P. 14–31.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Щербина, С. В., Головко, І. О., & Гавриленко, О. М. (2021). НАВЧАННЯ ІНТЕРАКЦІЇ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 175-180. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-175-180