КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТЕОРЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ
Анотація
Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних теоретичних характеристик понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання іноземної мови на немовних факультетах» у закладах вищої освіти. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив дистанційної освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у різних галузях на немовних факультетах.
Посилання
András Benedek1, György Molnár. (2015). [E-teaching and Digitalization at BME]. Zagreb, Zadar (Croatia).
Сhernionkov Yaroslav. (2021). [Eхperimental distance studying of English at non-linguistic faculties: Pearson’s Platform.]. Kropyvnytskyi.
Valerii Redko. (2021). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia inozemnykh mov u zakladakh zahalnoi serednoi osvity v umovakh karantynu .[Features of distance learning of foreign languages in general secondary education in quarantine]. Kyiv.
Kontseptualni zasady derzhavnoi polityky shchodo rozvytku anhliiskoi movy u sferi vyshchoi osvity. (2019). [Conceptual principles of state policy on the development of the English language in higher education]. Kyiv.
Milana Abbasova, Narmin Mammadova. (2019). [The Role of Digital Technology in English Language Teaching in Azerbaijan.]. Richmond.
MON stvorylo kontseptsiiu rozvytku anhliiskoi v universytetakh. (2019). [The Ministry of Education and Science has created a concept for the development of English in universities]. Kyiv.
Natalia Latyhina, Alla Latyhina. (2018). Dystantsiine navchannia i formy vzaiemodii u systemi «vykladach-student». [Distance learning and forms of interaction in the system «teacher-student»]. Kyiv.
Serhii Hakhovych, Tetiana Savchenko. (2018). Realizatsiia dystantsiinoho navchannia na osnovi prohramno seredovyshcha MOODLE. [Implementation of distance learning based on the MOODLE software environment]. Kyiv.