СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА-ІНСТРУМЕНТАЛІСТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Анотація
У статті охарактеризовані особливості підготовки викладачів інструментально-виконавських дисциплін до проведення онлайн-занять. Проаналізовано напрацьований у цій галузі досвід дистанційного навчання студентів. Розкрито зміст стажування викладачів за модулем ІКТ.
Посилання
Боднар О. М. Досвід впровадження дистанційного навчання у фахову підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мукачівський державний університет. [Electronic resource].
Куришев Є. В. Ляшенко О. Д. Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент» для студентів спеціальності 025 «Музичне мистецтво» магістерського рівня освітньої програми 025.00.01 «Музичне мистецтво» [Electronic resource].
Лановенко-Мельник Н., Басовська С., Остапчук Л., Плакидюк О., Хохлан В. Особливості дистанційного навчання у вокально-педагогічній діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Інноваційна педагогіка: науковий журнал / голов. ред. Артурас Терешкінас. Херсон : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. Вип. 25. Т. 1. С. 199–203.
Мечетина Е. Дистанционное обучение в классе специального фортепиано. [Electronic resource].
Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога. 5-е изд. Москва : Музыка, 1988. 240 с.
Положення про дистанційне навчання : Наказ МОНУ від 25.04.2013 № 466. [Electronic resource].
Parkes K. A., Russell J. A., Bauer W.I., Miksza P. The Well-being and Instructional Experiences of K-12 Music Educators: Starting a New School Year During a Pandemic. Frontiers in Psychology, 12, art. no. 701189, 2021.
Hietanen L., Sepp A., Ruismäki H. Music lecturers’ professional development through distant coteaching between two universities in Finland. Research Studies in Music Education, 2021.