ІННОВАЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАСОБИ ТА НОВОВВЕДЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ В ДЕВ’ЯТОМУ КЛАСІ
Анотація
У статті здійснено спробу визначити основні напрями роботи та суть сучасних методів навчання під час вивчення складного речення в основній школі.
Посилання
Біляєв О. М. Методика мови як наука. О. М. Біляєв. Дивослово. 2002. №11. С. 20–24.
Бойчук Т. Тестові завдання із синтаксису та пунктуації складного речення. Т. В. Бойчук. Вивчаємо укр. мову та літературу: науково-методичний журнал. Харків, 2011. №25. С. 26–35.
Голуб Н. Б., Л. В. Галаєвська. Навчання синтаксису на уроках укр. мови у 8-9 класах. К. : «КОНВІ ПРІНТ», 2018. 128 с.
Дороз В. Ф. Методика викладання укр. мови у вищій школі: навчальний посібник. В. Ф. Дороз. К. : Центр учбової літератури, 2008. 176 с.
Золотова Г. А. Коммуникативные аспекты русского синтаксиса. М. : Наука, 1982. 368 с.
Караман С. О. Методика навчання укр. мови в гімназії. С. О. Караман. К. : Ленвіт, 2000. 272 с.
Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном опыте. М. В. Кларин. М. : Народное образование, 1989. 225 с.
Кратасюк Л. Інтерактивні методи навчання: лінгводидактичні засади. Л. Кратасюк. Дивослово. 2004. №10. С. 2–11.
Медушевський А. П. Методичні розробки з граматики укр. мови: Синтаксис простого речення. К. : Рад. Шк. 1983. 164 с.
Плиско К. М. Синтаксис укр. мови. К. М. Плиско. Х. : Основа, 1998. 149 с.