ОСОБЛИВОСТІ УЧБОВОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

  • Злата Олександрівна Ржевська-Штефан Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0721-4365
Ключові слова: мотивація учбової діяльності, дистанційна форма навчання, готовність до самостійного навчання, особистісний контакт

Анотація

У статті розглянуто психологічні особливості дистанційної форми навчання, які мають суттєвий вплив на мотивацію студентів та розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей мотивації студентів університету в умовах дистанційного навчання.

Посилання

Головська І. Г. Мотивація навчання студентів в умовах дистанційного навчання / Головська І. Г. Лазоренко Т. М. Чернєва Т. // Габітус. 2020. Вип. 17. С. 57–61.

Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / М. Л. Смульсон, Ю. І. Маш-биць, М. І. Жалдак [та ін.] ; за ред. М. Л. Смульсон. — Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. 240 с.

Красюк Ю. М. Проблеми мотивації навчальної діяльності студентів дистанційної форми навчання. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/25885/ZE_Krasiuk.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Мельніченко С. В. Психологічно-організаційні особливості дистанційної форми навчання в сучасних умовах / Мельниченко С. В., Ржевський Г. М., Роганов В. П. Психологічно-організаційні особливості дистанційної форми навчання в сучасних умовах // Вісник національного університету оборони України. Київ: НУОУ, 2013. Вип. 6 (37). С. 242–247.

Ткачук Л. В. Психологічні особливості дистанційного навчання як перспективної освітньої технології. [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://www.zippo.net.ua/data/files/KafPsihol/NavchRobota/lvtkachuk_02.pdf

Meister, J. (2002). Pillars of e-learning success. New York: Corporate University Xchange.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Ржевська-Штефан, З. О. (2021). ОСОБЛИВОСТІ УЧБОВОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 151-156. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-151-156