РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація
У статті проаналізовано значущість цілеспрямованої роботи вихователя закладу дошкільної освіти з розвитку мовлення й мислення дітей старшого дошкільного віку; представлено систему сучасних дієвих методичних прийомів для розв’язання окресленої проблеми; витлумачено поняття «творче мислення».
Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти в Україні від 12.01.2021 р. № 33 / [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua.
Богоявленская Д. Б. «Субъект деятельности» в проблематике творчества. Вопросы психологии. Москва.1999. № 2. С. 35–41.
Брушневська І. М., Рібцун Ю. В. Формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення. Педагогічний часопис Волині. № 2 (3). Луцьк. 2016.
Карнаух Л. П. Розвиток творчого мислення дітей дошкільного віку засобами художньої діяльності. Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру. Частина 1/10. С. 58–62. Умань. 2017.
Наливкіна Н. М. Корекція розвитку. Розвиток пізнавальної діяльності. Підготовчий, 1 класи. Київ. 2015.
Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях: методичні рекомендації / за ред. В. О. Моляко. Київ: Педагогічна думка, 2015. 57 с.
Рыжова Н. В. Психолого-педагогический аспект развития творческих способностей у детей с общим недоразвитием речи. Теоретические и прикладные аспекты современного дошкольного образования. Изд-во ЯГПУ имени К. Д. Ушинского. Ярославль. 2006.
Щетинина А. М., Смирнова Н. П. Формирование умственных действий у дошкольников. Великий Новгород. 2000.
Я у світі. Програма розвитку дитини від народження до шести років. О. Кононко. ТОВ «МЦФЕР-Україна». Київ. 2019.