ДИРЕКТОР ШКОЛИ ЯК УЧИТЕЛЬ УЧИТЕЛІВ (НА МАТЕРІАЛІ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ДИРЕКТОРА ПАВЛИСЬКОЇ ШКОЛИ)
Анотація
У статті розглядається один із важливих аспектів вивчення творчої спадщини Василя Сухомлинського, а саме: його роботи як директора школи, спрямованої на формування у вчителів високих професійних якостей. В. О. Сухомлинський наголошував, що поряд з такими важливими для професіоналізму вчителя якостями як розвинутий емоційний інтелект, любов до дітей, особливе значення має його глибокий інтерес до науки, яка лежить в основі навчального предмету.
Посилання
Богуш А. Витоки виховання мовної особистості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / А. Богуш // Початкова школа. 2003. № 9. С. 12–17.
Землянська Н. Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського в процесі підготовки майбутніх педагогів / Н. Землянська // Початкова школа. 2012. № 9. С. 13–15.
Литвиненко С. Актуалізація ідей В. О. Сухомлинського у підготовці майбутніх учителів початкових класів / С. Литвиненко // Початкова школа. 2003. № 9. С. 14–17.
Нестеренко В. А. Вчитель теж вимагає турботи / В. А. Нестеренко // Відлуння доброти. Кропивницький : ТОВ «Імекс–ЛТД», 2018. С. 94–103.
Прокопенко І. Ф. Особистість учителя в педагогічній системі Сухомлинського / І. Ф. Прокопенко // Педагогіка і психологія. 2003. № 2. С. 5–11.
Сидоренко В. Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. Сухомлинського / В. Сидоренко // Рідна школа. 2012. № 7. С. 5–11.
Сухомлинський В. О. Павлиська середня школа / В. О. Сухомлинський // В. О. Сухомлинський. Вибрані твори в 5-ти т. Т. 4. Київ : Рад. школа, 1976. С. 5–390.
Сухомлинський В. О. Розмова з молодим директором / В. О. Сухомлинський // В. О. Сухомлинський. Вибрані твори в 5-ти т. Т. 4. Київ : Рад. школа, 1976. С. 391–626.