ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

  • Юрій Михайлович Сивоконь Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-8493-7233
Ключові слова: хореографічне мистецтво, класичний танець, теорія та методика викладання класичного танцю, майбутній хореограф

Анотація

У статті представлений аналіз методики викладання класичного танцю як системоутворювального знання в процесі навчання студентів хореографічних напрямків вищих навчальних педагогічних закладів.  Актуальність вивчення методики викладання класичного танцю у вищому навчальному педагогічному закладі визначається умовами сучасного етапу, для якого характерним є введення освітніх стандартів як очікуваний результат якості підготовки майбутніх хореографів; розширення номенклатури профілів і напрямів хореографічної підготовки; впровадження професійних стандартів для педагогів в галузі хореографічного мистецтва.

Посилання

Буксікова О. Б., Климова І. А. Вплив класичного танцю на становлення виконавської культури учнів / О. Б. Буксікова, І. А. Клімова // Наука. Мистецтво. Культура. 2017. № 1. С. 140–147.

Буцик С. В. Від інститутів культури до інститутів культури: історико-педагогічний екскурс / С. В. Буцик//Вісник Київського державного університету культури і мистецтв. 2016. № 2. С. 139–147.

Гальперін П. Я. Лекції з психології: навч. посіб. К. : Книжковий будинок «Університет»: Вища школа, 2002. 280 с.

Дудьев В. П. Психомоторика: словарь / В. П. Дудьев. М. : Владос, 2008. 180 с.

Силкин П. А. История становлення и развития теории и практики профессионального обучения классическому танцу / П. А. Силкин. СПб.: Академия Российского балета им. А. Я. Вагановой, 2016. 278 с.

Соллертинский И. И. Класcический танец и его теория / И. И. Соллертинский. Л. : ОГИЗ ГИХЛ, 1934. 267 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Сивоконь, Ю. М. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 201-205. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-201-205