СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ХОРЕОГРАФІЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
У статті автор розглядає співвідношення понять «виконавська діяльність», «хореографічно-виконавські вміння» та «хореографічно-виконавські навички». Розкрито структуру хореографічно-виконавських умінь та навичок, що формуються в процесі хореографічного навчання молодших школярів. Проаналізовано виконавський комплекс, що містить рухово-технічний, метро-ритмічний, просторово-орієнтований, координаційний та художньо-виразний компоненти.
Посилання
Донской Д. Д. Биомеханика / Д. Д. Дон-ской. М., 1975. 567 с.
Зациорский В. М. Современные проблемы биомеханики / В. М. Зациорский. М., 2010. 345 с.
Котельникова О. Г. Біомеханіка хореог-рафічних вправ / О. Г. Котельнікова. Київ, 2013. 231 с.
Краткий психологический словарь / под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. М., 1998. 678 с.
Пономарев Я. А. Психология творчества и педагогика / Я. А. Пономарев. М., 2008. 489 с.
Тарасов Н. И. Классический танец / Н. И. Тарасов. М., 2012. 167 с.
Юрьева М. Н. Профессионально-творческое становление личности студента-хореографа в вузах культуры и искусств: методология, теория, практика / М. Н. Юрьева. Тамбов, 2010. 156 с.
Юрьева М. Н., Макарова Л. Н. Биоме-ханические основания двигательно-пластической подготовки студентов-хореографов в вузе / М. Н. Юрьева, Л. Н. Макарова // Культура физическая и здоровье. 2008. № 3. С. 34–36.