ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ТЕРАПІЇ У ФОРМУВАННІ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
У статті розглянуто проблему формування емоційної стійкості дітей дошкільного віку за допомогою використання засобів арт-терапії. Проаналізовано історичні аспекти розвитку арт-терапевтичних технік. Розглянуто педагогічний потенціал арт-терапії в розвитку особистості. Виокремлено напрямки проведення арт-терапевтичної роботи в закладах дошкільної освіти. Визначено особливості арт-терапевтичних технологій, окреслено шляхи їх практичного використання у формуванні емоційної стійкості дітей дошкільного віку.
Посилання
Бойко А. Е. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» [Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя] / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя. 2014. № 5. С. 68 - 73.
Булах М. В. Образотерапія: зняття психологічного напруження та стресових станів у дітей. Психолог. 2012. № 13 (14). С. 68 - 72.
Власюк М. Арт-терапія: лікування мистецтвом. Відкритий урок: розробки, технології, досвід. 2008. № 7 (8). С. 90–95.
Деркач О. Арт-терапія на допомогу школі. Мистецтво та освіта. 2010. № 2. С. 25–28.
Ілійчук Л. В. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи. Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. 2016. № 2. С. 114–118.
Лебедєва Л. Д. Арт-терапія в педагогіці. Педагогіка. 2000. № 9. С. 27–34.
Мірошніченко Т. В. Запровадження арт-терапії в освітньо-виховний простір початкової школи: історико-методичний аспект. Педагогічні науки. 2012. Вип. 3. С. 26–30.
Сухомлинський В. О. Вибрані твори у 5 томах. К. : Рад. шк., 1977. Т.3. 670 с.