ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ-ХОРЕОГРАФАМ У ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Олена Миколаївна Якимчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-2276-6061
  • Наталія Михайлівна Утешева Літинська музична школа https://orcid.org/0000-0001-6723-0212
  • Олександр Миколайович Сомик Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0001-6576-3509
Ключові слова: музично-виконавські дисципліни, процес фахової підготовки студентів-хореографів, формування професійних якостей майбутнього вчителя хореографії, викладання музично-виконавських дисциплін

Анотація

У статті викладені результати аналізу особливостей викладання музично-виконавських дисциплін «Оркестровий практикум» та «Практикум з оркестрового диригування» студентам-хореографам у процесі їх фахової підготовки, яка розглядається нами як навчально-виховний процес формування професійних якостей майбутнього вчителя хореографії.

Посилання

Абдоков Ю. Б. Музыкальная поэтика хореографии: пластическая интерпретация музыки в хореографическом искусстве / Ю. Б. Авдоков // Взгляд композитора. Москва: МГАХ, РАТИ-ГИТИС, 2009. 272 с.

Бех І. Особистісно зорієнтоване виховання: наук.-метод. посібник / І. Бех. Київ: ІЗМН, 1998. 249 с.

Зязюн І. Мистецтво у розвитку особистості: монографія / І. Зязюн. Чернівці: Зелена Буковина, 2006. 325 с.

Малашевська І. А. Музично-теоретична підготовка вчителів музики на історико-стильовій основі / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти: збірник наукових праць. Вип. 1 (6). Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. С. 130–138.

Соколова О. Основи інтеграції мистецьких знань (теоретико-методологічний аналіз) / О. Соколова // Теорія і методика мистецької освіти: зб. наук. праць. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2001. Вип. 2. С. 40–48.

Стандарт вищої освіти України. Другий (магістерський рівень). Галузь знань 02 Культура і мистецтво. Спеціальність 024 Хореографія. – Видання офіційне: Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2017. URL: https://mon.gov.ua/...standartiv.../024-xoreografiya-magistr-31.10.2017.docx (дата звернення 14.03.2019).

Олексюк О. М. Формування духовного потенціалу студентської молоді / О. М. Олексюк. Київ: КДІКК, 1996. 279 с.

Отич О. М. Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний та методичний аспекти: монографія / за наук. ред. І. А. Зязюна / О. М. Отич. Чернівці: Зелена Буковина, 2009. 752 с.

Падалка Г. М. Професійно-цілісний підхід і його реалізація в умовах художньої освіти майбутнього вчителя (на матеріалі музичних дисциплін): методичні рекомендації / Г. М. Па-далка. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 1999. 33 с.

Рейзенкинд Т. И. Теория и практика комплексного подхода к проблеме взаимодействия искусств в профессиональной подготовке учителя музики / Т. И. Резейкинд. Київ, 1995. 200 с.

Рудницька О. П. Світоглядна функція мистецтва / О. П. Рудницька // Мистецтво та освіта, 2001. № 3. С. 17–18.

Шевнюк О. Л. Культурологічна освіта майбутнього вчителя: теорія і практика: монографія / О. Л Шевнюк. Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. 232 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Якимчук, О. М., Утешева, Н. М., & Сомик, О. М. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ-ХОРЕОГРАФАМ У ПРОЦЕСІ ЇХНЬОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 149-154. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-149-154