РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

  • Сергій Олександрович Данилов Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ключові слова: особистість, розвиток, соціально-професійна зрілість, педагог, комунікативна взаємодія, культура, спілкування

Анотація

Необхідною умовою реалізації особистісного потенціалу викладача у комунікативній взаємодії з студентами, є формування індивідуального стилю
педагогічного спілкування. Якщо такий стиль сформовано, педагогічний
вплив стає адекватним особистості фахівця, викликає у нього стан
емоційного комфорту, сприяє гармонізації стосунків з вихованцями, колегами по роботі тощо.

Посилання

Абульханова-Славская Е. А. Стратегия жизни. М. : Мысль, 1991. 285 с.

Братченко С. Л. Межличностный диалог и его основные атрибуты // Психология с человеческим лицом: гуманистическая Перспек-тива в постсоветской психологии / Под ред. Д. А. Леонтьева, В. Г. Щур. Смысл, 1997. С. 201–222.

Гурье Л. И. Состав и структура профессиональной компетентности преподавателя вуза // Сборник методик диагностики педагогического мастерства и профессиональной компетентности учителя. Новокузнецк, 2001. С. 5–23.

Жадлак М. І., Морзе Н. В., Рамський Ю. С. Основи інформатики як одна з вагомих складових систем навчальних предметів загальноосвітньої школи // Сучасні інформаційні технології в начальному процесі. K. : КПУ ім. М. П. Дра-гоманова, 1995. С. 3–16.

Иконникова Н. К. Социальная коммуникация: понятие, символическое cодержание // Личность. Культура. Общество. 2001. С. 193–208.

Информационные и коммуникационные технологии в подготовке преподавателей. Руководство по планированию. ЮНЕСКО. (Препринт Института новых технологий (Россия)). 12005. 1285 с.

Кан-Калик В. А. Основы профессионально-педагогического общения. Грозный, 1979. 138 с.

Кайбияйнен A. A. Формирование коммуникативно-речевого компонента деятельности преподавателей вузов // Сборник методик диагностики педагогического мастерства и профессиональной компетентности учителя. Новокузнецк, 2001. С. 47–55.

Мерлин B. C. Структура личности: характер, способности, самосознание [учебное пособие]. Пермь: ПГПИ, 1990. 110 с.

Мишенина Г. В. Информационная культура личности и профессионализм педагога / Г. В. Мишенина (електронній ресурс) http://ito.edu.ru/2006/Rost°v/II/6/II-6-3.html/

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Данилов, С. О. (2021). РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 199-204. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-199-204