ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФОРТЕПІАННОЇ НАДІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ НА ЗАСАДАХ ЕВРИСТИЧНОГО ПІДХОДУ
Анотація
У науковій статті автори теоретично обґрунтовують зміст педагогічних умов формування фортепіанної надійності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах евристичного підходу; трактує й конкретизує педагогічні умови як сприятливі педагогічні обставини для упровадження методичних засад евристичного навчання у процес фортепіанної підготовки; досліджує зміст творчо-діяльнісного навчального середовища, яке враховує сукупність бінарних опозицій творчо-діяльнісної парадигми фортепіанної підготовки; окреслює інтеграцію евристичних форм, методів і прийомів як основу педагогічного інструментарію у процесі формування фортепіанної надійності; обґрунтовує застосування евристичних стратегій як основи методичного забезпечення формування фортепіанної надійності.
Посилання
Бабанский Ю. К. Интенсификация процесса обучения. Москва: Знание.1989. 558 с.
Биков В. Ю. Навчальне середовище сучасних педагогічних систем. Професійна освіта: педагогіка і психологія. Видання ІV. Видавництво: Вищої Педагогічної Школи у Честохові. Ченстохова. 2004. С. 59–80.
Дурманенко О. Теоретичний аналіз поняття «Педагогічні умови» в контексті моніторингу виховної роботи у вищому навчальному закладі. Молодь і ринок, №7 (90). 2012. С.136–138.
Мануйлов Ю. С. Средовой поход в воспитании: автореф. дисс. докт. пед. наук. 13.00.01. Москва. 1998. 46 с.
Юник Д. Г. Виконавська надійність митців музичного мистецтва: концептуальний аспект. Наукова школа Г. М. Падалки. Колективна монографія. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова. 2011. С. 121–151.