ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ УЧНЯ ПРОФІЛЬНОЇ СТАРШОЇ ШКОЛИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ НАВЧАННЯ

  • Світлана Володимирівна Алєксєєва Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України https://orcid.org/0000-0002-8132-0465
Ключові слова: креативні індустрії, індивідуальна освітня траєкторія, освітні цілі, творчий розвиток, профільна школа

Анотація

Індивідуалізації освітньої траєкторії учнів пов’язано з процесом творчого розвитку їх здібностей, реалізації власних освітніх цілей, що відповідають потребам, можливостям, мотивації, інтересам сучасної молоді. Метою статті є розкриття особливостей формування індивідуальної освітньої траєкторії учня профільної старшої школи художньо-естетичного напряму навчання.

Посилання

Алєксєєва С. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх дизайнерів в умовах розвитку креативних індустрій. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: Collective monograph. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2021. p.р.1-16 https://doi.org/10.30525/978-9934-26-032-2-1 URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/103

Концептуальні засади реформування середньої освіти. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf

Концепція профільного навчання у старшій школі URL:https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0854290-09#Text

Кремень В. Про «Дитиноцентризм», або чому освіта України потребує структурних змін. Щоденна всеукраїнська газета «День». № 210 (3130). 19 листопада, 2009. C. 1–6.

Подмазин С. Личностно-ориентированное образование: социально философское исследование. Запорожжя: Просвіта, 2000. 349 с.

Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Алєксєєва, С. В. (2021). ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ УЧНЯ ПРОФІЛЬНОЇ СТАРШОЇ ШКОЛИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 10-14. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-10-14