ІНДИВІДУАЛЬНА ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ УЧНЯ ПРОФІЛЬНОЇ СТАРШОЇ ШКОЛИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ НАВЧАННЯ
Анотація
Індивідуалізації освітньої траєкторії учнів пов’язано з процесом творчого розвитку їх здібностей, реалізації власних освітніх цілей, що відповідають потребам, можливостям, мотивації, інтересам сучасної молоді. Метою статті є розкриття особливостей формування індивідуальної освітньої траєкторії учня профільної старшої школи художньо-естетичного напряму навчання.
Посилання
Алєксєєва С. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх дизайнерів в умовах розвитку креативних індустрій. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: Collective monograph. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2021. p.р.1-16 https://doi.org/10.30525/978-9934-26-032-2-1 URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/103
Концептуальні засади реформування середньої освіти. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Концепція профільного навчання у старшій школі URL:https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0854290-09#Text
Кремень В. Про «Дитиноцентризм», або чому освіта України потребує структурних змін. Щоденна всеукраїнська газета «День». № 210 (3130). 19 листопада, 2009. C. 1–6.
Подмазин С. Личностно-ориентированное образование: социально философское исследование. Запорожжя: Просвіта, 2000. 349 с.
Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text