ДЕЯКІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ НАУКОВОГО СТИЛЮ МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ
Анотація
У статті розглядаються питання щодо навчання наукового стилю мовлення іноземних студентів підготовчих факультетів/відділень. Автори зазначають, що основною метою професійно орієнтованої мовної підготовки іноземних студентів є формування комунікативної компетенції в навчально-науковій сфері, набуття умінь і навичок у тому обсязі, який забезпечує подальше успішне навчання іноземних студентів у закладах вищої освіти України.
Посилання
Varava, S. V. (2009). Hrutsyak V. I. Navchannya movy spetsial’nosti v umovakh pidhotovchykh fakul’tetiv dlya inozemnykh hromadyan: struktura ta zmist. [Language training specialty in terms of preparatory faculties for foreign citizens: structure and content].
Heyna, O. V. (2019). Dydaktychnyy aparat navchal’noho posibnyka z naukovoho stylyu movlennya dlya inozemnykh studentiv-nefilolohiv. [Didactic apparatus of a textbook on the scientific style of speech for foreign students-non-philologists]. Odesa.
Dementyeva, T. I. (2005). Formuvannya komunikatyvnoyi kompetentsiyi studentiv-inozemtsiv pidhotovchykh fakultetiv u protsesi navchannya. [Formation of communicative competence of foreign students of preparatory faculties in the learning process]. Kharkiv.
Klobukova, L. P. (1987). Obucheniye yazyku spetsial'nosti. [Specialty language teaching]. Moskvа.
Mitrofanova, O. D. (1985). Nauchnyy stil' rechi: problemy obucheniya. [Scientific style of speech: learning problems]. Moskvа.
Motina, Ye. I. (1988). YAzyk i spetsial'nost': lingvometodicheskiye osnovy obucheniya russkomu yazyku studentov–nefilologov. [Language and specialty: linguo-methodological foundations of teaching the Russian language to non-philological students]. Moskvа.