СКЛАДОВІ ЛІНГВОСАМООСВІТИ
Анотація
У статті розглянуто філософські та психолого-педагогічні положення, які утворюють підґрунтя для розуміння сутності процесу лінгвосамоосвіти. Встановлено сукупність якостей, властивостей і здібностей особистості, що визначають «самість» у людині та відіграють вирішальну роль у процесі лінгвосамоосвітньої діяльності. Виокремлено та схарактеризовано сфери особистості, які зазнають якісних змін у процесі лінгвосамоосвіти.
Посилання
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения. Москва: Интор, 1996. 541 с.
Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія. Кривий Ріг: Видавничий дім, 2017. 307 c.
Професійний саморозвиток майбутнього фахівця: монографія / ред. В. А. Ковальчук. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. 204 с.
Dornyei Z. Motivation in second and foreign language learning. Language Teaching. 2018. Vol. 31. Issue. 3. P. 117–135.
Jung C. G. Psychological types. Princeton, NJ: Princeton University Press, 1976. 608 p.
Perls F. S., Hefferline R., Goodman P. Gestalt therapy: excitement and growth in the human personality. Gouldsboro, ME: The Gestalt Journal Press, 2017. 481 p.