ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ У СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ
Анотація
У статті автор досліджує проблему формування ціннісних орієнтацій у студентів-вокалістів під час навчання у вищому навчальному педагогічному закладі. Автор уважає, що особливості навчання майбутніх студентів-вокалістів у виші полягають у специфіці віку студентів, пов'язаного з ранньою професійною орієнтацією і самовизначенням в професії; в організації самого навчального процесу, обумовленого тим, що проводяться індивідуальні заняття з музичних дисциплін, в пріоритетному освоєнні майбутніми педагогами-музикантами не фундаментальних наукових знань, а практично необхідних професійних умінь і навичок.
Посилання
Vasylenko, L. M. (2003). Vzayemodiya vokalʹnoho i metodychnoho komponentiv u protsesi profesiynoyi pidhotovky maybutnʹoho vchytelya muzyky. [Interaction of vocal and methodical components in the process of professional training of future music teachers]. Kyiv.
Lapkhanova, N. S. (2000). Formirovaniye professional'no-tsennostnykh oriyentatsiy u studentov universiteta: na primere yestestvenno-geograficheskogo fakul'teta. [Formation of professional-value orientations among university students: on the example of the natural-geographical faculty]. Kurgan.
Lysenko. A. V. (2005). Psikhologo-pedagogicheskiye usloviya formirovaniya professional'no-tsennostnykh oriyentatsiy budushchego uchitelya muzyki. [Psychological and pedagogical conditions for the formation of professional and value orientations of the future music teacher]. Maikop.
Mozhalova, N. H. (2003). Do pytannya pro motyvatsiyu muzychnoho myslennya maybutnikh uchyteliv muzyky. [On the question of motivation of musical thinking of future music teachers]. Kuiv.
Roytenko, N. O. (2015). Kontseptualʹni zasady pedahohichnoho suprovodu vokalʹnoho rozvytku maybutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva. [Conceptual principles of pedagogical support of vocal development of future teachers of music]. Kropivnutskyi.
Sizova, Ye. R. (2007). Organizatsiya i soderzhaniye professional'noy podgotovki muzykanta-pedagoga v usloviyakh sovremennogo sotsiuma. [Organization and content of professional training of a musician-teacher in the conditions of modern society]. Chelyabinsk.
Feldshteyn, D. I. (1999). Psikhologiya vzrosleniya: strukturno-soderzhatel'nyye kharakteristiki protsessa razvitiya lichnosti. [Psychology of growing up: structural and content characteristics of the process of personality development]. Moscow.
Fursenko, T. F. (2011). Pedagogicheskiye usloviya podgotovki budushchego uchitelya muzyki i khudozhestvennoy kul'tury. [Pedagogical conditions for the preparation of a future teacher of music and art culture]. Yaita.