ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ
Ключові слова:
навчання іноземної мови, іншомовна комунікативна компетентність, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна компетентність вчителя іноземної мови, середня школа
Анотація
У статті охарактеризовано особливості навчання іноземної мови школярів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної освіти. Висвітлено дані опитування батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно особливостей дистанційного навчання та вивченні іноземної мови.
Наголошено на необхідності формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови середньої школи як складової їхньої професійної компетентності. Описано критерії інклюзивного заняття з іноземної мови.
Посилання
Засенко В. В. Рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами / Кроки до демократичної освіти. 2002. №1. С. 34.
Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи. Монографія. К. : 2008. 272 с.
Лорман Т., Деппелер Д., Харві Д. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практичний посібник. К. : 2010. С.142–164.
Böttger Heiner Englisch lernen in der Grundschule. Bad Heilbrunn: Klinkhardt. 2005. 253 S.
Frisch Stefanie. Lesen im Englischunterricht der Grundschule – Eine Vergleichsstudie zur Wirksamkeit zweier Lehrverfahren. Tübingen: Gunter Narr. 2013. 348 S.
Gerlach D. Inklusion im Fremdsprachenunterricht. Zwischen Ansprüchen und Grenzen von Heterogenität, Fachdidaktik und Unterricht (srealität) Fremdsprachen Lehren und Lernen. 2015. 44(1) S. 123–137.
Meyer Hilbert. Was ist guter Unterricht? Berlin: Cornelsen Scriptor. MSW NRW (Ministerium für Schule und Weiterbildung des Landes Nordrhein-Westfalen) (2004), Kernlehrplan Englisch. [Online: http://www.schulentwicklung.nrw.de/lehrplaene/upload/klp_gs/GS_LP_E.pdf ].
Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи. Монографія. К. : 2008. 272 с.
Лорман Т., Деппелер Д., Харві Д. Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практичний посібник. К. : 2010. С.142–164.
Böttger Heiner Englisch lernen in der Grundschule. Bad Heilbrunn: Klinkhardt. 2005. 253 S.
Frisch Stefanie. Lesen im Englischunterricht der Grundschule – Eine Vergleichsstudie zur Wirksamkeit zweier Lehrverfahren. Tübingen: Gunter Narr. 2013. 348 S.
Gerlach D. Inklusion im Fremdsprachenunterricht. Zwischen Ansprüchen und Grenzen von Heterogenität, Fachdidaktik und Unterricht (srealität) Fremdsprachen Lehren und Lernen. 2015. 44(1) S. 123–137.
Meyer Hilbert. Was ist guter Unterricht? Berlin: Cornelsen Scriptor. MSW NRW (Ministerium für Schule und Weiterbildung des Landes Nordrhein-Westfalen) (2004), Kernlehrplan Englisch. [Online: http://www.schulentwicklung.nrw.de/lehrplaene/upload/klp_gs/GS_LP_E.pdf ].
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Степаненко, А. В. (2021). ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 219-224. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-219-224
Розділ
Статті