СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В КЛАСІ ВОКАЛУ
Ключові слова:
інноваційні технології, освітнє середовище, майбутній вчитель музичного мистецтва
Анотація
В статті автор визначає особливості формування освітнього середовища при переході від класичної форми навчання до дистанційної під час індивідуальних занять з вокалу. Автор вважає, що радикальні зміни сучасної соціокультурної ситуації породжують нові тенденції в освітніх процесах, змушують шукати нові способи у сфері інноваційних технологій.
Посилання
Andreyev, A. A. (2004). Nekotoryye problem pedagogiki v sovremennoy informatsionno–obrazovatel'noy srede. [Some problems of pedagogy in the modern information and educational environment]. Moscow.
Gurnikovskaya, R. YU. (2006). Informatsionno–obrazovatel'naya sreda obshchenauchnoy podgotovki studentov gumanitarnykh spetsial'nostey. [Information and educational environment of general scientific training of students of humanitarian specialties]. Rostov.
Gorbunova, I. B. (2016). Interaktivny yesetevyye tekhnologii obucheniya muzyke i muzykal'no–komp'yuternyye tekhnologii. [Interactive network technologies for teaching music and music-computer technologies]. Moscow.
Kyazimov, K. G. (2015). Innovatsionnaya obrazovatel'naya sreda vuza kak usloviye podgotovki kvalifitsirovannykh spetsialistov. [The innovative educational environment of the university as a condition for the training of qualified specialists]. SPb.
Lysenko, A. V. (2005). Psikhologo–pedagogicheskiye usloviya formirovaniya professional'no–tsennostnykh oriyentatsiy budushchego uchitelya muzyki. [Psychological and pedagogical conditions for the formation of professional and value orientations of the future music teacher]. Maikop.
Matolygina, N. V., Ruglova, L. V. (2017). O pedagogicheskom avtoritete prepodavatelya vysshey shkoly na sovremennom etape razvitiya. [On the pedagogical authority of a teacher of higher education at the present stage of development]. Kharkov.
Starodubtsev, V. A. (2012). Sozdaniye personal'noy obrazovatel'noy sredy prepodavatelya vuza. [Creating a personal educational environment for a university teacher]. Tomsk.
Gurnikovskaya, R. YU. (2006). Informatsionno–obrazovatel'naya sreda obshchenauchnoy podgotovki studentov gumanitarnykh spetsial'nostey. [Information and educational environment of general scientific training of students of humanitarian specialties]. Rostov.
Gorbunova, I. B. (2016). Interaktivny yesetevyye tekhnologii obucheniya muzyke i muzykal'no–komp'yuternyye tekhnologii. [Interactive network technologies for teaching music and music-computer technologies]. Moscow.
Kyazimov, K. G. (2015). Innovatsionnaya obrazovatel'naya sreda vuza kak usloviye podgotovki kvalifitsirovannykh spetsialistov. [The innovative educational environment of the university as a condition for the training of qualified specialists]. SPb.
Lysenko, A. V. (2005). Psikhologo–pedagogicheskiye usloviya formirovaniya professional'no–tsennostnykh oriyentatsiy budushchego uchitelya muzyki. [Psychological and pedagogical conditions for the formation of professional and value orientations of the future music teacher]. Maikop.
Matolygina, N. V., Ruglova, L. V. (2017). O pedagogicheskom avtoritete prepodavatelya vysshey shkoly na sovremennom etape razvitiya. [On the pedagogical authority of a teacher of higher education at the present stage of development]. Kharkov.
Starodubtsev, V. A. (2012). Sozdaniye personal'noy obrazovatel'noy sredy prepodavatelya vuza. [Creating a personal educational environment for a university teacher]. Tomsk.
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Ройтенко, Н. О. (2021). СТВОРЕННЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В КЛАСІ ВОКАЛУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 193-199. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-193-199
Розділ
Статті