ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У публікації розглянуто сутність позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти в педагогічному університеті. Представлено трактування указаного феномену, актуального в рамках нашого науково-педагогічного дослідження, його цілі, різновиди, форми організації і проведення, а також принципи, які вважаємо за потрібне дотримуватися в позааудиторній роботі зі здобувачами. Крім того, в статті подано методи позааудиторної діяльності майбутніх учителів математики, що використовувалися в рамках реалізації авторської моделі системи розвитку їхньої творчості.
Посилання
Демченко О. Дидактична система організації самостійної роботи студентів. Рідна школа. 2006. № 5. С. 68-70.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. К. : Академвидав, 2004. 351 с.
Кондрашова Л.В. Теоретические основы воспитания нравственно-психологической готовности студентов пединститутов к профессиональной деятельности : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.0. АПН СССР НИИ общ. педагогики. М., 1989. 363 с.
Крюкова Н.И. Проблема аудиторной и внеаудиторной работы в вузах США : автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.01. Москва, 1980. 17 с.
Педагогічний словник / за ред. М. Ярмаченка. Київ : Педагогічна думка, 2001. 516 с.
Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник. К. : Академвидав, 2010. 456 с.