НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ КОЗАЦЬКОЇ ДОБИ ЯК ФАКТОР СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
Анотація
Національна ідея козацької доби як фактор становлення та розвитку української освіти. У статті розглянуто проблему впливу національної ідеї на становлення та розвиток української освіти в козацьку добу, схарактеризовано суспільно-політичні й соціально-економічні фактори, які безпосередньо зумовлювали процес формування освітньої політики українського козацтва та визначали його внесок в освітню галузь. Особливу увагу авторами приділено аналізу історичних подій тієї епохи та їх безпосереднього зв’язку з поширенням освіти. Реалізації національної ідеї відбуваються в площині формування національної свідомості, політичної культури, системи освіти.
Посилання
Денисенко В. (2006) Педагогічні принципи античних братських шкіл. Пам'ять століть. (1) 42–52.
Історія української культури (1994). / В загальному. вид. І. Крип’якевич. Київ.
Карлова В. (2010) Національна ідея сучасної України: проблеми та перспективи формування // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України (3) 21-29.-Режим доступу: http: // nbuv. уряд ua / UJRN…
Кукса В. В., Коломієць Т. В. (2015) Вплив козацької культури на формування самосвідомості українського народу. [Електронний ресурс]. Режим доступу: history.pages.kpi.ua (10).
Пасічник В. М. (2007) Національна ідея в контексті українсько-російських відносин. Львів: [українською мовою].
Політологічний енциклопедичний словник (1999). Укладач: В. П. Горбатенко. Київ: [українською мовою].
Руденко Ю. Д. (1994) Українська козацька педагогіка. [Рідна школа]. (5) 3-19. Київ: [українською мовою].
Санченко А. (2012) Проблеми ідентичності та самозбереження української нації. [Українознавство]. (2). 159–163. Київ.
Сирополко Степан. (2001). Історія освіти в Україні. Київ.