ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-МУЗИКАНТА НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ МОДЕЛЛЕЙ ВІЛЬНИХ МИСТЕЦТВ
Анотація
В статті актуалізовано проблему удосконалення підготовки майбутніх фахівців-музикантів через запровадження в освітній процес міждисциплінарних моделей вільних мистецтв, котрі принципово відрізняються від традиційного вузькоспеціалізованого підходу до обрання професії. Застосування моделей вільних мистецтв дозволяє наряду із набуттям професійних компетенцій, які складають сутність й специфіку фаху, вибудовувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку кожного із студентів з урахуванням його здібностей, можливостей, потреб, уподобань у межах напрямків обраної спеціальності, а також набувати таких важливих для сучасного фахівця якостей, як критичне мислення, відповідальність, толерантність, комунікабельність, здатності працювати в команді, поважати іншого, гнучкості й адаптації на ринку праці.
Посилання
Беккер Д. Что такое либеральное образование и чем оно…не является // Проблемы либерального образования. Сборник статей. СПб. 2012. С. 20.
Волков С.М. Мистецька освіта в реаліях соціокультурних процесів// Культура України. Випуск 35. 2011. С. 42–49.
Закон України «Про вищу освіту». Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws
Кремень В. Г. Почему мы бедные, если такие образованные? «Зеркало недели. Украина» №6, 20 февраля 2015. С. 4–9.
Чембержі М. І. Міжнародні творчі зв'язки як спосіб оптимізації мистецької освіти / М. І. Чембержі // Взаємодія культур і збереження розмаїття форм культурного самовираження в умовах глобалізації : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 28–29 трав. 2013 р. К., 2013. С. 69–71.
Jordan, J. Wyers, G. Music for Conducting Study. G I A Puns 2009. 213 s.
Conway M, Colleen M., Thomas M. Teaching Music in Higher Education. New York: Oxford University Press. 2009. 311 s.