ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ

  • Олена Анатоліївна Біда Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ https://orcid.org/0000-0002-0448-0852
  • Анатолій Іванович Кузьмінський Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка https://orcid.org/0000-0001-9338-1882
  • Антоніна Петрівна Чичук Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9982-3634
Ключові слова: педагогічна культура, майбутні магістри, професійна компетентність, фундаменталізація, професійна підготовка, підходи до фундаменталізації

Анотація

У статті розглянуто педагогічну культуру майбутніх магістрів як складову професійної компетентності, подано розгляд фундаменталізації освіти різними вченими як необхідної умови педагогічної культури майбутніх магістрів. Інтегративним стрижнем педагога-професіонала є високосформована педагогічна культура, що дозволяє особистості самоактуалізуватися та самореалізуватися в житті, знайти особистісні змісти в освіті. І чим більшою мірою викладачеві притаманна педагогічна культура, тим повнішою буде його самореалізація. Професійна культура передбачає вміння бути посередником, «медіатором» між студентами та навчальним матеріалом. Засвоєння цього матеріалу відбувається безпосередньо в процесі навчання, тому викладач повинен бути готовим до виконання ролі порадника, помічника, консультанта, комунікатора, партнера. Успішному виконанню цих завдань сприяє наявність якостей, що розкриті у статті.

Посилання

Безсмолий Євгеній Борисович (2015). Підготовка майбутніх магістрів з правознавства до викладацької діяльності (Дис канд пед. наук). Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, Київ. 2015. 275 с.
Ковтонюк М. М. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації загальнопрофесійної підготовки майбутнього учителя математики:. дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / М. М. Ковтонюк; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2014. 549 с.
Романовська, Л. І. Система підготовки фахівців з соціальної роботи за кордоном на прикладі розвинених країн [Електронний ресурс] / Л. І. Романовська // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби. 2013. № 3. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2013_3_21.pdf
Карпенко О. Г. Теоретико-методологічні підходи професійної готовності фахівців до соціальної роботи // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління. С. 46–54.
Ребуха Л. Фундаменталізація вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників: антропологічний та гуманістичний підхід // Фундаменталізація вищої професійної освіти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Випуск 5/37 (2017). С. 156–163.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Біда, О. А., Кузьмінський, А. І., & Чичук, А. П. (2020). ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 10-15. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-10-15