ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ

  • Світлана Володимирівна Цимбал-Слатвінська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0002-2732-5716
  • Інна Володимирівна Бабій Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини https://orcid.org/0000-0003-2336-3499
Ключові слова: професійна діяльність, підготовка майбутніх фахівців (логопедів), професійна компетентність, діяльнісно-технологічний критерій, готовність до професійної діяльності

Анотація

У статті обґрунтовано важливість застосування діяльнісно-технологічного критерію для визначення готовності майбутніх логопедів до взаємодії з дітьми із порушенням мовлення. Вказано, що сучасна логопедична освіта вимагає застосування нових алгоритмів діагностики рівнів готовності до професійної діяльності майбутніх логопедів зокрема до взаємодії з дітьми із порушенням мовлення.

Посилання

Акименко В. М. Подготовка студентов-логопедов к коррекции звукопроизношения средствами моделирования: дис. ... канд. пед. наук. Ставрополь, 2003. 187 с.

Болтакова Н. И. Формирование коммуникативной компетентности будущих логопедов как необходимое условие подготовки к речевому развитию детей. Проблеми сучасної психології. 2013. Вип. 20. С. 60–68.

Жаркова Ю. В. Методика исследования готовности будущего учителя-логопеда к проектной деятельности. Огарёв-online. Электронное периодическое издание для студентов и аспирантов. 2017. № 9. URL: http://journal.mrsu.ru/arts/metodika-issledovaniyagotovnosti-budushhego-uchitelya-logopeda-kproektnoj-deyatelnosti (дата обращения: 04.04.2019).

Пахомова Н. Г. Стан сформованості рефлексивно-оцінної складової інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів. Актуальні питання корекційної освіти. Серія: Педагогічні науки. 2015. Вип. 5. С. 218–227.

Стахова Л. Л. Проектирование методической системы развития профессиональной компетентности учителя-логопеда дошкольного образовательного учреждения в условиях профессиональной среды: дис. … канд. пед. наук. Тамбов, 2010. 195 с.

Федорович Л. О. Концептуальні засади підготовки логопеда до роботи з дітьми раннього віку у вищих навчальних закладах в умовах інтеграції в європейський освітній простір. Науковий часопис. Корекційна педагогіка. 2012. № 12. С. 286–290.

Федорович Л. О. Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів-логопедів у вищих навчальних закладах. Імідж сучасного педагога. 2005. № 6–7. С. 7–11.

Шаховская С. Н. Современные тенденции в вузовской подготовке логопедов. Логопед в детском саду. 2007. № 8. С. 5–9.

Як цитувати
Цимбал-Слатвінська, С. В., & Бабій, І. В. (1). ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО КРИТЕРІЮ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 163-169. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-163-169