ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ПІДВИЕЩННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ БРИТАНСЬКИХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Анотація
В статті розглянуто рекомендації для вітчизняної системи підвищення кваліфікації науково- педагогічних кадрів вищих навчальних закладів на основі британського досвіду. Зазначено, що доцільним для вітчизняної системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів буде використання ідей корпоративної освіти і мережевого підходу, що дозволить викладачам краще адаптуватися до нових вимог, зумовлених соціально-економічними змінами, своєчасно актуалізувати і вдосконалювати свої професійні знання.
Посилання
Андрес Г., Чухрай Л. Стажування як спосіб підвищення наукової кваліфікації та академічної мобільності викладачів. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Музеєзнавство і пам'яткознавство. 2019. Т. 2, № 1. С. 78–80.
Гладуш В. А. Тенденції розвитку форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні. Вісник післядипломної освіти. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 9. С. 10–31.
Горохівська Т. М. Зарубіжний досвід підвищення кваліфікації викладачів вищої школи як форми розвитку їх професійно-педагогічної компетентності. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 5. С. 276–280.
Шварп Н. В., Калашнікова Л. М. Формування професійної поведінки викладачів закладів вищої освіти непедагогічного профілю у системі підвищення кваліфікації фахівців. Педагогіка та психологія. 2018. Вип. 59. С. 230 – 243.
Щербина О. А. Проектування електронних освітніх ресурсів для відкритих систем підвищення кваліфікації викладачів університету: монографія. Київ: Компринт, 2018. 299 с.